Jump to content

Ignoriranje reklamacije


Phantasma

Preporučene objave

Pozdrav svima!

 

Nadam se da pisem sve ovo na ispravnom forumu. Nasi problemi su slijedeći.

 

Radi se naime o poduzeću KKKKKK d.O.o. koje je u tehničkoj suradnji s tvrtkom PPPPPP d.O.o. Za sve klima uređaje kupljene u PPPPPPP centrima oni vrše montažu, servisiranje te daju garanciju do 5 godina uz redovan periodični servis jednom godišnje.

 

Sve je počelo prije par godina, negdje pred ljeto 2006. godine, kad smo u PPPPPP kupili dvije Samsung klime. Od djelatnika smo dobili telefonski broj ovlaštenih KKKKKKK instalatera. Kontaktirali smo ih, dogovorili termin, a oni su kroz par dana doši i obavili instalaciju. Inicijalna garancija na te dvije klime trajala je godinu dana. U tom periodu imali smo pravo nazvati ih ako bilo što pođe po zlu po pitanju funkcionalnosti. Ukoliko se obavi redovni servis, garancija se produžuje na dodatnih godinu dana.

 

Redovni servis nakon godinu dana nismo obavili. Doduše, jedna klima zakazala je par mjeseci nakon isteka garancije. Problem je bio u tome što je cijev za odvod kondenzata počela curiti. Kontaktirali smo KKKKKKK. Oni su naravno tu intervenciju kategorizirali pod klasični servis koji se naplaćuje jer garanciju pravovremeno nismo produžili.

 

Kad su njihovi djelatnici došli kod nas, postalo je vrlo jasno, što je i nama bilo već od početka, da je čitav problem uzrokovan neispravnom instalacijom. Štoviše, jedan njihov djelatnik potiho je to i rekao, no očito ne dovoljno tiho. Sve u sve svemu, kvar je uklonjen, no bez radnog naloga jer im je vjerojatno bio problem evidentirati da su besplatno intervenirali pogrešku koju je njihov kolega napravio prije godinu dana.

 

Prije više od godinu dana, točnije, oko 18. 08. 2007., kupili smo treću klimu u PPPPPPP, model Lobox, snage hlađenja 3.5KW. Opet smo dobili kontakt podatke od KKKKKKK kako bismo ih pozvali za instalaciju. Ovaj put su problemi nastupili već pri samoj instalaciji. Djelatnici su došli, izvršili instalaciju, no vanjska jedinica jednostavno nije ispuštala kondenzat. Na svu sreću, bili su još u našem dijelu grada pa su se ubrzo vratili i sanirali problem.

 

Klima je jako dobro radila tih par tjedana koliko smo je koristili. Moram napomenuti da je instalirana u kuhinji, što upućuje na činjenicu da se radi o maloj kvadraturi koja bi se trebala s 3.5KW klimom poprilično brzo rashladiti. Doduše, jedan problem je i dalje ostao prisutan. Digitalni display na uređaju, koji ukazuje na temperaturu u prostoru, radi neispravno. Uređaj jednostavno uvijek pokazuje konstantnu temperaturu zraka, s maksimalnim pomakom od jednog stupnja, ukoliko baš nastupi drastična promjena temperature u okolini. Kad smo nazvali KKKKKKK, gospodin kojeg smo dobili na telefon lijepo nam je objasnio da se to ne može popraviti.

 

Od instalacije je prošlo manje od godinu dana. U sedmom mjesecu 2008. godine, ponovo smo počeli koristiti Lobox klimu i uređaj nije radio kako treba. Ukratko, klima jednostavno ne hladi. Provjerili smo za svaki slučaj opcije na daljinskom upravljaču, da nije slučajno do postavki, sukladno s uputama. Treba napomenuti da je uređaj korišten svega par tjedana u ljetu 2007. te par puta u zimi 2007. za grijanje. Klimu se doslovno može postaviti na 18 stupnjeva, s ventilatorom na maksimumu, no bez ikakvog učinka. Eventualno se može primjetiti malo hladniji zrak izravno ispred uređaja, a sama prostorija od 15-ak kvadrata postaje ugodnija tek nakon pola sata, no u njoj temperatura zraka nije ni približno 18 stupnjeva Cezijevih. Eventualno 24 stupnjeva, no daleko od vrijednosti koju pokazuje display na daljinskom upravljaču. Dakle, nije bitno što se podešava na upravljaču. Uređaj uvijek hladi istim, slabim inzenzitetom. Zanimljivo je isto i to da kondenzat jedva primjetno curi iz vanjske jedinice. Potrebno je čekati doslovno sat vremena da bi se u kadici vanjske jedinice nakupila minimalna količina vode, dok je prije više od godinu dana klima proizvodila količinu kondenzata koja se kroz par sat mogla mjeriti u decilitrima, a sad jedva u kapima.

 

Pozvali smo KKKKK, jer nam je u sedmom mjesecu 2008. garancija još uvijek vrijedila. Njihovi djelatnici došli su na teren, provjerili plin i zaključili da je s uređajem sve u redu. Za nas je to bilo fascinantno jer klima evidentno ne hladi. Odlučili smo konkretnije reagirati te kontaktirati vlasnika poduzeća. On je reagirao šokirano i pitao nas da li mi mislimo kako će nam oni dati skuplju i kvalitetniju Samsung (npr.) klimu u zamjenu za Lobox kako bismo bili sigurni da ćemo dobiti 3.5KW radne snage. Naime, njihov glavni argument je da se ipak radi o "low range" Lobox modelu i da to baš dovoljno jaka klima kao jedna Samsung inačica.

 

Nas to ne zanima. Kupili smo model koji isporučuje 3.5KW. Zvao se on Lobox ili Samsung, nama je svejedno. Bilo da se radi o Samsungu ili Loboxu, snaga je ista i eventualno postoji nekakva dozvoljena tolerancija od -X%, no ako klima hladi snagom od 0.5KW umjesto s 3.5KW - to već nije u redu!

 

Vlasnik je pristao na dodatnu intervenciju. Poslao je drugi dan još jedan tim djelatnika koji su sjedili kod nas doslovno dva sata. Kompletno su zamijenili plin, provjerili tlak, čekali da se nakupi kondenzata da ne ispadne isti scenarij kao u početku. Naravno, na kraju su opet zaključili da je sve savršeno u redu. Preostalo nam je jedino opet kontaktirati vlasnika.

 

Nazvali smo dotičnog. Gospodin nije bio zainteresiran za apsolutno nikakvu konkretnu intervenciju. Nije mu palo na pamet da nas posluša i pogleda detaljnije u čemu bi bio problem. U principu, sudeći po tome što su KKKKKKKK djelatnici radili dok su bili kod nas, čini mi se da baš i ne znaju puno o tom poslu. Dakle, jedino bi mogli zamijeniti klimu, no to im naravno nikako ne bi palo na pamet.

 

Vlasnik nas je optužio da se radi o čistom hiru! Njegova konačna je bila: "Tužite nas!". Interesantno da smo hiroviti, a njihov vlastiti djelatnik priznao nam je da klima uopće ne radi kad su zadnji put bili kod nas. Rekao nam je kako uređaj ni približno ne isporučuje 3.5KW koliko bi trebala te da kontaktiramo vlasnika kako bismo s njim dogovorili zamjenu. Doduše, gospodin je nov u tom poslu čim mu je tako "izletilo" jer su svi ostali iskusniji djelatnici jako samouvjereno tvrdili da je klima više nego ispravna.

 

Rezime čitavog problema je sljedeći. Lobox nije uređaj vrhunske kvalitete, no u jamstvenom listu stoji da će korisnik godinu dana imati 3.5KW. I to stoji bez daljnjeg. Da bude još zanimljive, sredinom 2008. kupili smo pokretnu Vivax (3.5KW) klimu koja na maksimalnoj snazi ohladi daleko veću kvadraturu na 18 stupnjeva u svega nekoliko minuta.

 

Evo, to su naša iskustva s PPPPPP i KKKKKKK.

 

Ima li tko kakav savjet ili ideju. Kako intervenirati ovakvo ponasanje i postupke?

 

 

Unaprijed hvala na svim odgovorima i isprike na poduzem postu!

 

Mjesta gdje stoje "KKKKKK" i "PPPPPP" je izmjenio moderator brišući nazive tvrtki jer Legalis ne dopušta takvo navođenje

 

Utvjerivaczakona

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Haha , kako mi je ova priča poznata.

 

Užasavam se kad pomislim kakvi sve šlampavci montiraju klime, kao majstori su, a nemaju uopće pojma o rashladnoj tehnici. A onda kada povremeno kupim klimu da ugradim sebi ili kojem prijatelju, u trgovini mi kažu da neće priznati garanciju ako ne ugradi njihov 'ovlašteni' i 'stručni' servis!

Radio sam rashladnu tehniku godinama prije masovne pojave klima, tj. ovih 'split' sistema. Ugradio sam stotine klima, i nikada , baš nikada nisam imao ni jednu reklamaciju.

Ali sam se zato nagledao kakve sve greške su radili drugi 'majstori' , kad su me ljudi pozivali da popravim što su 'majstori' sfušali.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prije svega moram reći da su gotovo sve klime kod nas sa dalekog istoka, od toga tri četvrtine iz Kine. I sve dobro rade i hlade, ako se dobro ugrade! Toliko o robi iz Kine! ( one najjeftinije klime budu malo bučnije u radu, naročito vanjska jedinica, ali rade odlično)

Ugradio sam stotine klima, bar dvadeset različitih proizvođača.

 

Klima zapravo ima oko 7-10 % veću snagu hlađenja od deklarirane, ali sa svakim metrom cijevi i svakim skretanjem cijevi gubi snagu3-5 %. Na snagu utiče i veća razlika u visini unutarnje i vanjske jedinice.

 

U Vašem slučaju najvjerojatnije se radi o tome da su dečki prilikom montaže presavinuli bakrenu cijev za protok rashladnog plina, između unutarnje i vanjske jedinice.

 

Nemojte ganjati klimu dok ne radi kako treba, jer protok plina ujedno hladi kompresor, pa će se pregrijati i pregoriti.

 

Da sam na Vašem mjestu, pozvao bih npr. Potrošački kod da naprave reportažicu o tome.

 

Tužiti se ne isplati, nego nađite neki pravi servis rashlada da Vam to pogleda. Ja više ne radim rashlad, osim sebi i poznatima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija