Jump to content

voznja bez A kategorije i kacige..?


arellano-felix

Preporučene objave

dobia sam obvezni prekrsajni nalog di pise da sam kriv jer nisam nosia kacigu (1000 kn), te sto nemam A kategoriju u dozvoli (2000 kn)

pise da sam u roku od 8 dana duzan platiti ovu kaznu..

 

pitanje:

da li je moguce napisati prigovor, priznati krivnju, te navesti da sam student bez primanja, prvi prekrsaj ikad, i traziti da me oslobode placanja kazne?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Naravno da može.

 

Priložite potvrdu referade fakulteta da ste redovan student, vjerujem da će sud imati razumljevanja.

 

Za vožnju prije stjecanja prava na upravljanje, uz novčanu kaznu, određena je i kazna zatvora do 60 dana, pa možete koristiti i te pogodnosti.

 

Sud Vam može umanjiti kaznu za 1/3, neplaćenu kaznu porezna uprava Vam neće moći naplatiti, ostaje jedino zamjena novčane kazne za zatvorsku ili rad za opće dobro na slobodi.

 

Za sve pitajte sutkinju ukoliko Vas pozove.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Podloga je napisao:

A zašto da vas se oslobodi plaćanja kazne. Vi ste taj prekršaj počinili svijesno zar ne?

 

zato sto nemam odakle stvoriti 3000 kn, te zato sto smatram da nisam ni triba dobiti kaznu, jer nisam zaustavljen u voznji nego sam sidia kraj motora kad je pandur dosa do mene, a nije ni napravia nikakav zapisnik...

 

uglavnom, jel se moze traziti ponistenje cile novcane kazne, a ne samo 1/3?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ljutko je napisao:

obvezni prekrsajni nalog je do 1000kn :kavica:

 

@ljutko

 

Mali ispravak. Do 2.000 kuna za sve sankcije za koje nema zaštitne mjere i negativnih prekršajnih bodova.

 

Može i za sankcije za koje je predviđena novčana kazna od 2.000 kn i naviše, ali samo ako se izreče 2.000 kn.

 

 

@felix

 

Vozilom su opet upravljali duhovi? Sudovi ih efikasno utjeruju, pitajte moderatora ovog foruma.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

mea culpa - 2000kn je max iznos