Jump to content

Prijava boravišta


Eldarion

Preporučene objave

Poštovani, molim za pomoć.

 

Nedavno sam se zaposlio u Zagrebu, gdje sam dosad studirao. Živio sam u studentskom domu preko tjedna, a vikendom doma, u jednom drugom hrvatskom gradu, na adresi na kojoj je prijavljeno prebivalište.

 

Dosada je boravište bilo automatski prijavljivano, useljenjem u studentski dom. Sada se selim u stan, gdje neznam da li ću potpisati ugovor sa gazdom.

 

Da li moram prijavljivati uobičajeno/privremenom boravište? Vikendom uvijek odlazim kući.

 

Što je s poreznom prijavom? Grad u kojem živim je područje od posebne državne skrbi i paše mi tamo prijavljivati porez.

 

Da li je uopće potrebno da gazda pijavljuje stanare, i kome je to više na korist/štetu?

 

Unaprijed hvala na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

...Ovako po zakonu gazda bi trebao prijavljivati stanare jer u protivnom plaća veliku kaznu...što se tiče potpisivanja tog nekog ugovora sa gazdom...to većinom svi rade radi svoje sigurnosti...a ti sad moraš i nemoraš to prihvatiti...ali ako on inzistira ili ne uzima podstanare bez ugovora to je njegovo pravo...kao šta je i tvoje da ne potpišeš...

 

A što se tiče boravišta...možeš i ne moraš to napraviti...ali pošto radiš u Zg onda bi trebao napraviti i privremeno boravište...radi poreza...eto...

 

Ako živiš u tom gradu...a nisi prijavljen ..onda nećeš moći niti prijavu za porez podnijeti...jer moraš unijeti i adresu di živiš a i firmu di radiš...eto tako da sve ti je to povezano jedno s drugim.Ne možeš raditi u jednom gradu...a prijavu podnositi u drugom...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

elizabetha je napisao:

...Ovako po zakonu gazda bi trebao prijavljivati stanare jer u protivnom plaća veliku kaznu...

 

Gazda, odnosno vlasnik stana ako iznajmi stan mora prijaviti poreznu obavezu, i platiti porez.

 

Stanar može, ali ne mora tu prijaviti adresu.