Jump to content

Sanse za obustavljanje prekrsajnog postupka


kud_bas_mene

Preporučene objave

Uhvacen sam (22g, student, nikad kaznjavan, nikad privodjen, nikad nista), sa 0,7g marihuane.

 

Kazneni sud mi je odredio 1 godinu uvjetne.

 

Danas sam dobio poziv za prekrsajni sud. Pise da moram platiti 5000kn i obavezno se ljeciti.

 

Postoji li sansa da se taj proces obustavi, buduci da mi je kazneni sud vec odredio kaznu a ja sam u gipsu?

 

Prije 5 tjedana sam slomio koljeno te se jos uvijek ljecim, za sto mi je potreban novac, a nemogu raditi. Oce li mi zbog toga ici na ruku, ako na sud uzmem svu medicinsku dokumentaciju?

 

Puno Vam hvala!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

kud_bas_mene je napisao:

Uhvacen sam (22g, student, nikad kaznjavan, nikad privodjen, nikad nista), sa 0,7g marihuane.

 

Kazneni sud mi je odredio 1 godinu uvjetne.

 

Danas sam dobio poziv za prekrsajni sud. Pise da moram platiti 5000kn i obavezno se ljeciti.

 

Postoji li sansa da se taj proces obustavi, buduci da mi je kazneni sud vec odredio kaznu a ja sam u gipsu?

 

Prije 5 tjedana sam slomio koljeno te se jos uvijek ljecim, za sto mi je potreban novac, a nemogu raditi. Oce li mi zbog toga ici na ruku, ako na sud uzmem svu medicinsku dokumentaciju?

 

Puno Vam hvala!

 

 

Nije baš jasno što si dobio od Prekršajnog suda jer u pozivu to sigurno ne piše što si naveo.

 

Ukoliko je kazneni postupak dovršen (pravomoćan), a prekršajni je još u tijeku u tom slučaju prekršajni se može obustaviti.

 

Dostavi Prekršajnom sudu pravomoćnu presudu iz kaznenog postupka i pozovi se na članak 10 Prekršajnog zakona:

 

"Nemogućnost primjene prekršajnog prava u posebnim slučajevima

 

Članak 10.