mrzli objavljeno: 7. travanj 2009. Dijeli objavljeno: 7. travanj 2009. Molio bi za savjet... Korisnik sam usluge MAXadsl internet od ožujka 2006. Prilikom zahtjeva za uslugu odabrao sam brzinu 8 Mbit/s download/512 kbit/s upload i za tu brzinu sam plaćao pretplatu neprekidno do studenog 2008. U lipnju/srpnju 2008. imao sam većih stanovitih poteškoća pri spajanju (nemogućnost spajanja, često pucanje veze i sl.) na internet te sam se obratio službi za korisnike. Tom prilikom nas je posjetio HT djelatnik i uz ostalo (provjera veza, promjena splitera itd.) rekao je da je testirao brzinu interneta na našoj lokaciji i ustanovio da je maksimalna moguća brzina daleko ispod one ugovorene te da zbog toga imamo poteškoća pri spajanju te da je isto razlog povremenom prekidu internet veze. Također je spomenuo da bi najbolje bilo da promijenimo ugovorenu brzinu na manju, a to bi bilo do 2 Mbit/s download / 256 kbit/s upload te da on to može uz našu suglasnost promijeniti u sustavu. Međutim, prema ispisu računa za slijedeće mjesece, sve do listopada 2008., naplaćena brzina bila je i dalje 8M/512k. To znači da smo, ne samo u tih 5 mjeseci (od 1. srpnja 2008.), nego već za više od 30 mjeseci (od ožujka 2006.) plaćali pretplatu za brzinu za koju ne postoje tehnički uvjeti (po cjeniku je to razlika od 100 kn/mjesec). Prema navedenim činjenicama, uputio sam žalbu na HT da nam se ugovorna brzina smanji na onu za koju postoje tehnički uvjeti, te da nam se nadoknadi razlika preplaćenih računa u periodu od ožujka 2006. do zadnjeg naplaćenog računa u studeni 2008 (što bi bilo preko 3000 kn). Iz HT-a sam dobio odgovor da su "izvršili provjeru mojih navoda i analizu stavaka po izdanim računima te ustanovili da je moj prigovor opravdan", ali da mi mogu priznati samo naknadu za razdoblje od srpnja 2008. (kada je došao njihov čovjek) do studenog 2008. (dakle 500 kn za 5. mjeseci). Tada sam uputio novi prigovor da se radi o periodu od više od 30 mjeseci (3000 kn) u kojemu su mi naplaćivali uslugu koju nisu bili u mogućnosti isporučiti na što sam dobio odgovor da odbijaju prigovor jer "Ovim dopisom želimo Vas upoznati da sve zahtjeve u pogledu plaćanja računa, prigovora i slično pretplatnik treba zatražiti do datuma dospijeća plaćanja računa, a najkasnije u roku od 30 dana od datuma izdavanja računa. Ukoliko prigovor na iznos računa nije podnesen sukladno navedenom, smatra se da je iznos računa prihvaćen." !?? Imam li osnove za tužbu? Ima li se smisla tužiti sa njima? Ima li smisla samo potražiti drugog operatera (obzirom da je lokacija na periferiji Zagreba i da je pitanje da li ću sa drugim operaterom dobiti barem jednako lošu brzinu kao što sam i do sad imao sa HT-om? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
karantena odgovoreno: 12. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 12. travanj 2009. Treba u ovom slučaju naći odvjetnika i da se posavjetuješ što se može dalje učiniti odnosno poduzeti. U ovoj današnjoj našoj državi svoja prava možeš dobiti jedino podizanjem privatne tužbe i bojim se da niti vaša potraživanja drukćije neće moći ići. Treba dobro proučiti što ti u ugovoru piše. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
darla_ odgovoreno: 13. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 13. travanj 2009. pa dobro su ti napisali. ako se ranije nisi zalio ili dao im dao do znanja, bilo pismenim ili telefonskim putem (razgovori s helpdeskom se snimaju) nista ne ces postici. ispada da bi oni tebe trebali upozoravati na vlastite mogucnosti sto je malo nerealno jer ti nikad prodavacica u ducunu nece reci da ne kupujes vestu jer si vec u minusu 1000 kuna, niti ce te sud upozoravati na zastaru... kad si to stavljao trebao si voditi racuna. oni su jako dobro zasticeni. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Smille odgovoreno: 14. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 14. travanj 2009. Mišljenja sam da svakako potražiš savjet iskusnog odvjetnika jer je u Zakonu o telekomunikacijama(Hrvatska agencija za telekomunikacije) kojoj isto tako pošalji pisanim putem sa povratnicom sve ovo što si opisao i na forumu dakle kompletan tijek događaja.U zakonu je točno navedeno koje je usluge kako i zašto dužan osigurati operater u skladu sa mogučnošču(tehnička podrška kao i mogučnosti pružene usluge s obzirom na postoječu infrastrukturu). naravno u skladu sa zakonskim propisima koji mu to nalažu. Ti nikako nisi mogao znati tehničke mogučnosti koje imaš s obzirom na tel. liniju to je dužnost operatera ispitati i predložiti najbolje opcije(s obzirom na teh. mogučnosti same linije)a tvoje je onda hočeš li prihvatiti s obzirom na potrebe i cijenu ponuđeno. Obavezno pošalji dopis u smislu prigovora HAT-u i sačekaj obično u roku 14 dana stiže odgovor pa i prije i potraži savjet odvjetnika kad dobiješ objašnjenje od navedene institucije. Sretno i javi ishod. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
markus69 odgovoreno: 14. travanj 2009. Dijeli odgovoreno: 14. travanj 2009. I ja sam imao isti problem,poludio sam i jednostavno prešao u optimu,samo moraš imati sve plaćene račune,sa njima potpišeš ugovor a oni prekinu ugovor sa T-Comom,ja sam prezadovoljan,imam Flat za 50 kn.i brzinu 256 kbs,ako hoćeš veću brzinu,jeftinija je od T-Coma za 50%,pa odluči. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.