Jump to content

izigrani potrošač


2008

Preporučene objave

Dakle prije 60 dana uplatili mi u jednom salonu namještaja dječju sobu i kutnu fotelju.Kaže prodavačica soba vam je tu za 30 dana a kut od 50-60 dana.Uglavnom svi su rokovi prošli a eto ni kuta ni sobe. Jedan prodavač kaže sve je tu čekamo sofu, drugi kaže da nije sve stiglo, pričakajte još 3 tjedna......itd. Lagano gubim živce.Da napomenem da je sve u lipu plaćano avansno jer je u tom periodu bio iskoristiv neki popust pa smo eto nasjeli.Koja su mi prava i mogu li na temelju svega gore navedenog tražiti neke penale ili šta li već?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovani !

Vi imate pravo tražiti od prodavatelja ispunjenje obveze i dati mu rok ne duži od osam dana za ispunjenje obveze.Obavijestite prodavatelja ,da ukoliko ne ispuni tu obvezu ni u naknadn0 utvrđenom roku smatrati ćete da je ugovor prestao po sili zakona i tražiti povrat dvostruko od uplaćenog iznosa.

 

Obavijestite prodavatelj dopisom uz povratnicu.

 

Pozdrav!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija