2008 objavljeno: 22. svibanj 2009. Dijeli objavljeno: 22. svibanj 2009. Dakle prije 60 dana uplatili mi u jednom salonu namještaja dječju sobu i kutnu fotelju.Kaže prodavačica soba vam je tu za 30 dana a kut od 50-60 dana.Uglavnom svi su rokovi prošli a eto ni kuta ni sobe. Jedan prodavač kaže sve je tu čekamo sofu, drugi kaže da nije sve stiglo, pričakajte još 3 tjedna......itd. Lagano gubim živce.Da napomenem da je sve u lipu plaćano avansno jer je u tom periodu bio iskoristiv neki popust pa smo eto nasjeli.Koja su mi prava i mogu li na temelju svega gore navedenog tražiti neke penale ili šta li već? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ude odgovoreno: 23. svibanj 2009. Dijeli odgovoreno: 23. svibanj 2009. Poštovani ! Vi imate pravo tražiti od prodavatelja ispunjenje obveze i dati mu rok ne duži od osam dana za ispunjenje obveze.Obavijestite prodavatelja ,da ukoliko ne ispuni tu obvezu ni u naknadn0 utvrđenom roku smatrati ćete da je ugovor prestao po sili zakona i tražiti povrat dvostruko od uplaćenog iznosa. Obavijestite prodavatelj dopisom uz povratnicu. Pozdrav! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.