Jump to content

Ugovor o dopunskom zdravstvenom osiguranju


Nikster

Preporučene objave

Dobila sam pismo Hrvatskog zavoda za zdravstvano osiguranje, gdje me upozoravaju da od 1. srpnja više ne vrijede ''bijeli kartončići'' za oslobođenje od participacije.

Uz pismo sam dobila i Ponudu za sklapanje ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju.

Obratila sam se i njihovim službenicima putem maila, ali oni stalno ponavljaju jedno te isto i nisam dobila konkretan odgovor.

Naime, redovita sam studentica i imam pravo na oslobođenje, bez ikakvih naknada.

''Bijeli kartončić'' sam dobila za ovu godinu tako što sam u Zavod odnijela potvrdu o redovitom školovanju.

Sada oni mene traže da im OPET donesem istu potvrdu!

Jesam li luda što mislim da ona potvrda još uvijek vrijedi s obzirom na to da akademska godina traje do kraja rujna?

Radi se o tome da su službenici dužni prikupiti sve moguće podatke kako bi se proveo postupak, dakle, podatke koji su im dostupni! Potvrda je u njihovom sustavu od listopada prošle godine.

Dakle, pitanje bi bilo: što sada trebam učiniti s tim ugovorom? Trebam li ga popunjavati? Po meni, oni su mogli već izraditi moji iskaznicu za oslobođenje od participacije i poslati je poštom ili mi javiti gdje da je podignem, s obzirom da potrebne podatke za to imaju.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Na tvoju žalost tako stvari ne funkcioniraju. Informatizacija i sve ostale stvari koje bi trebale olakšavati ovakve stvari imaju svoje limite tako da samo ti lijepo popuni tu ponudu priloži potvrdu i tada si bez brige. Onaj kartončić ti vrijedi do 30. lipnja.........i probaj na to gledati s vedrije strane, dobila si ponudu na kućunu adresu.........

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje