CarlaC objavljeno: 30. lipanj 2009. Dijeli objavljeno: 30. lipanj 2009. Šteta nije velika, oko 1000 kn, pa me zanima da li se isplati tužiti. Svakako ću serviseru poslati opomenu pred tužbu s kopijom računa za popravak automobila. Evo što se dogodilo: Odvezli smo Limenka na redovan servis prije tehničkog. Na servisu su, među ostalim, skidali plastiku sa tzv. vjertobranskog stakla. Servis smo uredno platili i auto odveli, ali je ODMAH u prvoj vožnji počelo pucati vjetrobransko staklo, i to od ruba prema sredini, točnije od onog mjesta dolje gdje se spaja s plastikom. Odmah smo auto vratili u servis, gdje je i ostao cijelu noć. Međutim, vlasnik tvrdi da nije njegova greška i ne želi platiti popravak. Na kraju smo sami platili zamjenu stakla u neovisnoj radnji. Čovjek tamo tvrdi da je serviser kriv, jer je puklo uslijed nestručnog skidanja plastike. Imam nekoliko pitanja: 1. Skriveni nedostaci, radi li se ovdje o tome? 2. Jesmo li u roku i na pravi način prijavili štetu? 3. Kakva je odgovornost servisera u ovom slučaju? Objektivna ili subjektivna po načelu presumirane krivnje (po meni je ovo drugo) 4. Pravni izvori: ZOO i Zakon o zaštiti potrošača, ima li još štogod korisno? 5. Ima li smisla ovo prijavljivati nadležim tijelima, npr. D. Inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača? Lp Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.