Jump to content

zaštita potrošača: auto oštećen na servisu


CarlaC

Preporučene objave

Šteta nije velika, oko 1000 kn, pa me zanima da li se isplati tužiti.

Svakako ću serviseru poslati opomenu pred tužbu s kopijom računa za popravak automobila.

 

Evo što se dogodilo:

Odvezli smo Limenka na redovan servis prije tehničkog. Na servisu su, među ostalim, skidali plastiku sa tzv. vjertobranskog stakla. Servis smo uredno platili i auto odveli, ali je ODMAH u prvoj vožnji počelo pucati vjetrobransko staklo, i to od ruba prema sredini, točnije od onog mjesta dolje gdje se spaja s plastikom.

 

Odmah smo auto vratili u servis, gdje je i ostao cijelu noć. Međutim, vlasnik tvrdi da nije njegova greška i ne želi platiti popravak.

Na kraju smo sami platili zamjenu stakla u neovisnoj radnji. Čovjek tamo tvrdi da je serviser kriv, jer je puklo uslijed nestručnog skidanja plastike.

 

Imam nekoliko pitanja:

1. Skriveni nedostaci, radi li se ovdje o tome?

2. Jesmo li u roku i na pravi način prijavili štetu?

3. Kakva je odgovornost servisera u ovom slučaju? Objektivna ili subjektivna po načelu presumirane krivnje (po meni je ovo drugo)

4. Pravni izvori: ZOO i Zakon o zaštiti potrošača, ima li još štogod korisno?

5. Ima li smisla ovo prijavljivati nadležim tijelima, npr. D. Inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača?

 

Lp

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija