jase objavljeno: 13. prosinac 2005. Dijeli objavljeno: 13. prosinac 2005. U jučerašnjoj prometnoj nezgodi zbog vremenskih neprilika-led na auto-cesti ST-ZG i ledena kiša,auto je proklizalo pri brzini do 80 km/h pri čemu se auto 2X zabilo u zaštitnu ogradu,vrtilo se oko svoje osi 600 m da bi završilo s desne strane ceste na uzvišenju zaustavljeno hrpom kamenja i ogradom-od auta s prednje strane nije ostalo ništa-srećom,meni i mom prijat.koji je vozio nije ništa osim naravno bolova u rebrima i mišičima,ali šok je neopisiv...policija nije mogla vjerovati da smo u jednom komadu-air bagovi se pri ta 3 jaka udarca nisu otvorila i zakazao je cijeli sustav elektronskog sustava kočenja kod golfa 5. godinu dana starog,redovito održavanog...što da radimo,tužimo Zubaka?Hitno Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nino28 odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. gdje je auto kupljen, je li kupljen nov? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. jase je napisao: golfa 5. godinu dana starog,redovito održavanog...što da radimo,tužimo Zubaka?Hitno Zanimljiv ti je pojam novog golfa. Imam ti ja novi opel record, star 38 godina. Zasto bi tuzio Zubaka. On ti je nesto prtljao po zracnom jastuku? Auto ti je pod garancijom? Ili onako trabunjas bez vez? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
jase odgovoreno: 13. prosinac 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. Golf 5.=Golf petica-ti sigurno samo stojiš doma i štrebaš Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
jase odgovoreno: 13. prosinac 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. da nov je, više vozila je kupila jedna velika tvrtka i to je vozilo koje se redovito održava... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. air bagovi se pri ta 3 jaka udarca nisu otvorila pazi, cinjenica je da u vozilu nitko nije ozljedjen. pri takvom ishodu prvo je pitanje jesu li se airbagovi uopce trebali otvoriti. iz vise (dobrih) razloga taj sustav je konstruiran tako da se aktivira tek pri ozbiljnim retardacijama, mozda toga u tvom slucaju nije bilo (bez obzira na iscudjavanje policije ili opci dojam koji sada ostavlja auto). zakazao je cijeli sustav elektronskog sustava kočenja sto podrazumijevas pod "sustavom elektronskog kocenja" i zasto smatras da je to nesto otkazalo? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. Auto ti je pod garancijom? vjerojatno, kaze da je star godinu dana, a vw vec duze vrijeme daje 2 god opce garancije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nino28 odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. Budući da spominjete led na cesti, normalno je da je zakazao elektronski sustav kočenja. Nažalost još nijedan automobil se ne uspjeva ponašati normalno na ledenoj cesti, pa tako ni sigurno Golf petica (a bojim se da neće ni osmica kada jednom izađe:). Spominjete ozbiljno oštećenje prednjeg kraja automobila (ne znam da li to uključuje i šajbu?), pa u tom slučaju se bojim da je airbag zakazao. U svakom slučaju se prvo morate pismeno obratiti prodavatelju (najbolje putem odvjetnika), a u eventualnoj tužbi solidarno odgovaraju ovlašteni distributer i uvoznik odnosno generalni zastupnik. Jedini je problem u tome što niste pretrpjeli nikakvu posljedicu neotvaranjem airbaga, ali predlažem za početak pismenu prepisku sa prodavateljem, pa vidjeti njihovu reakciju i viđenje problema. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
jase odgovoreno: 13. prosinac 2005. Autor Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. da li predlažete osiguranje dokaza vještačenjem,i koje su sad cijene tog vještačenja? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
nino28 odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. ne, to zasad ne predlažem, jer bi to moglo biti uzalud bačenih par tisuća kuna da li je vozilo kasko osigurano, izvid štete je li učinjen? općenito mislim da morate ići korak po korak vi bi odmah tužili:) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 13. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 13. prosinac 2005. MOŽETE OSIGURATI DOKAZE I IZVIDOM ŠTETE OD STRANE NEKE OSIGURAVAJUĆE KUĆE (KOJA NIJE vAŠA), A TO JE JEFTINIJE OD PROCJENE PO VJEŠTAKU. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Hrvoje_ odgovoreno: 14. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 14. prosinac 2005. Teško da ćete bilo što dobiti. Prvo - led na cesti + ledena kiša nisu uvjeti da se vozi 80km/h. Upitno je da li ste vozili 80 km/h ako ste se zaustavili tek nakon 600 metara. Da li ste imali zimske gume? JEdnostavna računica: modernom autu pri suhoj cesti sa 80km/h treba oko 25m da se zaustavi, ako je prianjanje oko 15x manje, treba mu oko 350-400m. Dakle uvjeti na cesti su bili takvi da je vama zaustavni put bio kao da ste na suhom vozili preko 250km/h! Što znači da je zakazao cijeli sustav elektronskog kočenja? Nijedan elektronski sustav ne može povećati prianjanje gume na ledu, ukoliko je leda bilo mjestimično i neravnomjerno, moguće da vas je upravo neravnomjeran učinak kočnica zanio (dešava se i na puno skupljim autima). Što se tiče razloga zbog kojih bi vi tražili naknadu štete koju ste pretrpjeli zbog neotvaranja airbagova, to mi je potpuno nejasno. Prvo je upitno da li su se AB trebali otvoriti, pretpostavljam da jesu ako je prednja strana skroz uništena. (a i to je dvojbeno kaj znači. Ako auto ne treba "razvlačiti" nije bilo ni potreba da se otvore AB. Da li ste bili vezani? Ako niste a nemate nikakvih ozljeda, još je vjerojatnije da se nisu trebali otvoriti. Na kraju, koja bi bila korist da su se otvorili? Vi bi morali dokzati štetu koju ste pretrpili jer se AB nisu otvorili, a šteta je nastala upravo iz razloga neotvaranja AB. Lijepo zaboravite i drugi puta polaganije Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
MASTER odgovoreno: 18. prosinac 2005. Dijeli odgovoreno: 18. prosinac 2005. Stvarno ljudi imaju velikih životnih problema. Kupio Golfa peticu, neš ti auta.ali za njega je istovario koliko 20-30k€. i mu se ne otvori air bag i tužio bi zubaka. a zakaj? jer je kupio golfa za kojeg je mislio da je .....bog te pitaj kakav auto. ali malo samokritičnosit u izboru potrošenog novca za limenog ljubimca to nikako..... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 5. siječanj 2006. Dijeli odgovoreno: 5. siječanj 2006. mislim da ovdje uopce nisu bitni momenti kao sto su: kolika je brzina auta bila, jeli vozac imao polozen vozacki ili ne, jeli bila kisa snijeg ili led, jeli vozac ili suvozac ostao netaknut (zahvaljujuci bozijoj pomoci) ili su trebali izgubiti dijelove tijela ili ostati na mjestu mrtvi. ovo su sve irelevantni faktori. po mom misljenju je ovdje bitno jedino. da li su se airbagovi trebali ili se nisu trebali otvoriti u ovakvoj jednoj situaciji. ako nisu onda se ovdje radi o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari za koju odgovara proizvodjac, odnosno prodavac te stvari, tj. golfa petice. dakle, najbolje bi se bilo informisati u vezi sa airbagovima i uslovima pod kojima se oni moraju aktivirati. garancija koju proizvodjac ili auto kuca daju je dobra polazna tacka, pod uslovom da vi ispunjavate formalne uslove u smislu da imate pravo da se pozivate na garanciju, tj. da ste aktivno legitimisani. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 5. siječanj 2006. Dijeli odgovoreno: 5. siječanj 2006. jeli vozac ili suvozac ostao netaknut (zahvaljujuci bozijoj pomoci) ili su trebali izgubiti dijelove tijela ili ostati na mjestu mrtvi. ovo su sve irelevantni faktori. (...) dakle, najbolje bi se bilo informisati u vezi sa airbagovima i uslovima pod kojima se oni moraju aktivirati prag aktivacije je postavljen relativno visoko, slikovito receno ne bi se smjeli aktivirati pri retardacijama manjim od onih koje bi nastale punim ceonim naletom na zaustavljeno vozilo priblizno iste mase pri brzini od 40-ak km/h. treba jos naglasiti da se u stvarnom svijetu gotovo uvijek radi o naletima pod nekim kutem, pa se udarne sile distribuiraju na nacin koji dozvoljava jos vece naletne brzine koje jos uvijek ne smiju aktivirati airbag. u tom kontekstu, iako vi zazivate bozju pomoc, a ja fizikalne zakne i granice ljudske izdrzljivosti, tesko je moguce da bi se takvo nesto dogodilo, a vozac i pogotovo suvozac isetali iz automobila bez ogrebotine. stoga ta cinjenica uopce nije "irelevantan faktor". i nije ovo nista novo, svako malo se javi netko tko je zamislio da je airbag pernati jastuk koji mu netko njezno podmetne pod glavu, a automobil razumno bice koje gleda ispred sebe pa zna sto se dogadja i sto slijedi, pa se onda cudom iscudjava kako taj jastuk nije izasao iako njemu samom nije nista, ali je moglo biti pa se airbag valjda trebao preventivno otvoriti... a airbag to nesmije jer je kao prvo opasan sam po sebi (npr. moze ubiti dijete ili ozlijediti odraslog covjeka), kao drugo onog trena kad se otvorio, vozacu je oduzeo sve mogucnosti upravljanja vozilom i kao trece, kao sto je bilo i u ovom primjeru, nezgode se poneki put sastoje od vise udara, a airbag je samo jedan. pa da se otvorio prilikom prvog (blagog) naleta u zastitnu ogradu, sto bi se otvorilo da je iza te ograde slijedio nalet u parkirani sleper.... sve u svemu, iako uvijek valja ostaviti mogucnost cuda, gotovo sam siguran da je airbag u konkretnom slucaju odradio svoje kako treba, a isto vrijedi i za "elektronski sustav kocenja" (sto god to bilo)... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 6. siječanj 2006. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2006. Daj ljudi nemojte lupati gluposti, vi sto pricate da je pitanje da li se air bag trebao otvoriti. Air bag se otvara i pri manjim udarcima a ne u takvom udesu Po vasoj prici air bag treba da se otvori tek kada pogines !!!!!!!! NELUPAJTE GLUPOSTI !!!!!! Air bag se MORAO OTVORITI !!!! Podnesi tuzbu proiv firme od koje si kupio golfa i ovlastenog servisa !!!!!! Auto mora ici na vjestacenje, to se nije smjelo dogoditi !! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
anonimno odgovoreno: 6. siječanj 2006. Dijeli odgovoreno: 6. siječanj 2006. Daj ljudi nemojte lupati gluposti, vi sto pricate da je pitanje da li se air bag trebao otvoriti. ne lupamo gluposti, znamo sto i zasto govorimo. za razliku od tebe, cini se. Air bag se otvara i pri manjim udarcima a ne u takvom udesu kakvom tocno udesu? ovom u kojem se retardacija od 80-0km/h odvijala na putu od 600 metara i u kojem nitko nije zadobio nikakve ozljede? ne, ne samo da se nije trebao, nije se smio otvoriti. (doduse ovih 600m i 80/km/h izgleda krajnje nevjerojatno, ali i da je upola manje opet stoji gore napisano) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.