mvdodatno objavljeno: 14. siječanj 2010. Dijeli objavljeno: 14. siječanj 2010. Pozdrav kupio sam nove klizaljke, i na prvi pogled su izgledale sasvim ispravno. Međutim nisu se ponašale dobro na ledu i da skratim priču, nakon čak dva oštrenja klizaljki, majstor je uočio da su noževi klizaljki savijeni, što se baš i ne vidi lako prostim okom, ali je presudan faktor u konstrukciji klizaljke. Pokušao ih je čak i izravnati ali se ispostavilo da je klizaljka jednostavno neispravno napravljena i da se to ne može trajno izravnati. U međuvremenu je prošlo 10 dana od kupovine. Dakle u tih 10 dana sam ja bio 3 puta na klizanju i 3 puta na šalati na oštrenju i tek onda se uvjerio da klizaljke ipak imaju neotklonjiv nedostatak. Ostaje mi samo da ih reklamiram u dućanu gdje sam ih kupio. E sad, malo sam proučavao Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima kako bih se malo informirao. Ali mi ipak nije jasno da li zakon propisuje 8 dana kao rok za reklamaciju? U zakonu se spominju i neki veći rokovu u kojima je moguće vratiti neispravni proizvod. Dakle, prošlo je 10 dana, imam li ja pravo na reklamaciju, tj. zamjenu klizaljki ili povrat novca? Popravak je očito nemoguć.... hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mati77 odgovoreno: 14. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 14. siječanj 2010. U slučaju skrivenih nedostataka rok je 2 mjeseca. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mvdodatno odgovoreno: 15. siječanj 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 15. siječanj 2010. hvala na odgovoru, nadao sam se malo opširnijem ali ok... pitanje je sad što to znači "skriveni nedostatak", tj. da li je nož čiju savinutost se teško uočava prostim okom, ali se ipak može vidjeti ako se doooobro zagledaš i ako baš znaš šta tražiš, da li je to "skriveni nedostatak"..... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mati77 odgovoreno: 15. siječanj 2010. Dijeli odgovoreno: 15. siječanj 2010. Skriveni nedostatak je onaj koji se ne može lako uočiti pri prvom pregledu robe iako ste upotrijebili dužnu pažnju..npr..ako kupite automobil, sigurno bi odmah primijetili da nema kotač, ali ne bi odmah primitili da je npr.opruga od amortizera napukla. Tako je smtram i s vašim klizaljkama jer ste nedostatak primijtili tek kada ste nekoliko puta klizali u njima. Nekada je u sudskim postupcima potrebno zvati i vještake da se izjasne je li neki nedostatak skriveni, ali u vašem slučaju smtram da je skriveni. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mvdodatno odgovoreno: 19. siječanj 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 19. siječanj 2010. hvala na odgovoru. u pravu ste, a u međuvremenu ja sam postigao zadovoljavajući dogovor sa trgovcem. nije bilo nikakvih problema, sve smo pristojno riješili, pokazao sam o čemu se radi, oni su to uvažili i ponudili mi nove klizaljke... problem riješen.... hvala pozdrav Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.