Jump to content

Žalba - trava !


majk

Preporučene objave

Pozdrav svima...ukratko cu iznjeti svoj problem i pitanje.

 

Naime prije pola godine policajci su su mi uzeli 3,3g marihuane koju sam dobrovoljno predao Neki dan stigao mi je kazneni nalog u kojoj me se kažnjava sa 3570kn+500kn sudskih troskova. Unutar 8 dana imam mogučnost žalbe.Ukoliko ne bude podnesena žaba nalog će postati pravomočan.

 

Obzirom da sam student, plačam fax i ne radim, živim sa roditeljima, prvi mi je prekršaj, nikad za ništa kažnjavan bio nisam,sportaš...na kraju krajeva dobrovoljno sam predao, što nigdje ne piše u nalogu...ugl

 

Koje su šanse da se novčana kazna smanju obzirom na navedene argumente..ili na kraju krajeva (koliko god nemoguće zvučalo) obustavi ili pretvori u neku opomenu i slićno?

 

Molio bih vas za odgovore i savjete!

 

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Kada se u kaznenom postupku donosi presuda s kaznenim nalogom, dakle bez rasprave, to znači da se radi o blažem kaznenom djelu, da je državno odvjetništvo s obzirom na vašu dosadašnju nekažnjavanost odlučito da podnese prijedlog za izdavanje kaznenog naloga. Ako podnesete prigovor, bez obzira što u njemu napišete, prigovor će se staviti van snage i provesti redoviti postupak u kojem možete biti i drugačije kažnjeni (uz presudu ste dobili optužni prijedlog u kojem piše koju kaznu državno odvjetništvo u tom slučaju predlaže, obično predlažu strožu kaznu). Dragovoljna predaja droge baš i nije neka olakotna okolnost. Ako se odlučite ne ulagati prigovor presuda će postati pravomoćna, ali možete naknadno podnijeti prijedlog za izvanredno ublažavanje kazne. Na vama je da odlučite.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

majk je napisao:

Drugim rijecima u mom slucaju ukoliko prilozim prigovor, to bi moglo samo postroziti presudu??

 

To mi zvuči bedasto....