Jump to content

Potvrda o nekažnjavanju


logaritam

Preporučene objave

Poštovani,protiv mene se od 2007. vode dva kaznena postupka na općinskom sudu u Zadru (djela: pokušaj teške tjelesne ozljede, nasilničko ponašanje, narušavanje nepovredivosti doma). Uglavnom bio sam nepravomoćno osuđen dok sam bio u pritvoru.Kasnije je Vrhovni sud RH poništio presudu i vratio na obnovu postupka.Kako je praksa "Zadarskog pravosuđa" da se većina beznačajnih predmeta za koje niste u pritvoru rješava cik do proglašenja zastare, lako bih mogao čekati okončanje postupka 5 godina.Što se mene tiče neka se to vodi do 2050. ne zanima me jer neću najvjerojatnije dobiti zatvora nego uvjetnu presudu. E sad, a što ću ja radit za to vrijeme? Radit na bauštelu i živjeti danas za sutra? Bio sam zaposlenik u INA-i, i tamo više ne mogu radit djelom zbog toga što uprava zna da sam bio 3 mjeseca u pritvoru, djelom što u Zadru nemogu dobit čisto uvjerenje o nekažnjavanju.Sad sam student Nautike na fakultetu u Zd, još godinu dana i morat ću na brod (mislim navigivati na Tankerskoj plovidbi). Opet će me je***i potvrda o nekažnjavanju. Imam rodbine u Splitu, pa vas pitam : "Da li mogu promijeniti prebivalište, tj. dobiti uvjerenje o nekaž. od Splitskog općinskog suda, budući da se u toj županiji ne vodi ama baš nikakav postupak protiv mene? Nadam se da neću nakraju morat otić na sud dignuti praznu potvrdu i istu krivotvorit (što mi uopće nije problem jer ti daju bianco primjerak na sudu da ispuniš podatke pa im vratiš na ovjeru ). Očajan sam i spreman na sve. Život mi je u banani od 2007. i poštedite me pravnih lekcija o ovom potonjem jer dobro znam kolika je kazna za krivotvorenje službene isprave. Sad imam 26. godina i neću čekat 35. da bih mogao stvarat svoju karijeru. Nisam upisao fakultet pa da sjedim doma nezaposlen.

Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama