Jump to content

Savjet: kako "potrošiti" novac u obrtu?


parangall

Preporučene objave

Poštovanje,

 

Vjerojatno nije u potpunosti tema ovog foruma (malo je van pravnih savjeta kojima se forum bavi), no s obzirom da sam primjetio da ima iskusnih ovdje, palo mi je napamet da vas priupitam, s obzirom da ni sam ne znam što bi mi bilo najbolje...

 

Situacija je ovakva:

 

- imam otvoren obrt za računalne djelatnosti, te se 100% izdanih računa odnosi na usluge prema pravnim osobama

- obrt je u sustavu PDV-a od početka godine

- ove godine je krenulo zbilja iznad mojih očekivanja tako da je odnos primitaka i izdataka popriličan. Pitanje je, kako što pametnije iskoristiti višak novca koji se stvorio?

 

 

- s obzirom da je riječ o računalnoj djelatnosti, nemam nekih većih troškova:

-- kupljeno računalo

-- račun za telefon, mobitel i internet

-- kupljen mobitel

-- privatni automobil preko kojeg povremeno pišem putne naloge

-- troškovi knjigovodstvenog servisa

-- ostalo pripadajuće (doprinosi, posebni porez, računi banke, itd.)

 

S obzirom da očekujem kako ću ovu godinu ostvariti relativno veliki dohodak (recimo za primjer da je to 20.000 EUR) , te će još biti potrebno vratiti PDV zbog velike razlike ulaznih i izlaznih računa, zanima me koja bi bila najbolja rješenja za moj "problem"?

 

- Kupovina automobila? (da li je to dobra solucija s obzirom da nemam potrebe za mnogo putovanja, tj. čini mi se da mi se više isplati povremeno napisati koji putni nalog na privatni automobil)

- Kupovina poslovnog prostora? (čini mi se da nemam dovoljno novca da bih uzeo prostor koji bi bio iskoristiv)

- Dizanje kredita pa kupovina većeg poslovnog prostora? (koliko je uopće lako dobiti povoljan kredit na obrt, uzmem li u obzir da će i u narednoj godini dohodak biti isti ili veći? Ima li tko iskustava s odobravanjem kredita obrtima? Načuo sam da je nešto teže dobiti kredit ako se radi o obrtu, a ne doo)

- S obzirom na nevezanu djelatnost, nisam siguran može li se obaviti adaptacija prostora u apartman? (obrt je prijavljen na adresu u privatnoj kući uz more, jedan kat je neiskorišten, te bi možda onda preuredio taj prostor...)

 

Kao što vidite, očito je da ni sam ne znam što napraviti....

 

To je ono što je meni palo na pamet zasada, propuštam li nešto i je li ovo potpuno pogrešno razmišljanje?

 

Uzmite u obzir kako zasada nemam potrebu za dodatnim zaposlenicima (moguće da proširim djelatnost u narednoj godini, zasada nema potrebe). A opet, čini mi se nekako brutalno da dosta veliki iznos moram otpisati zbog raznih poreza i prireza...

 

Hvala unaprijed!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ukoliko je nekretnina u kojoj obavljate poslovanje Vaše vlasništvo tada Zapisnikom o ulaganju privatne imovine obrtnika u obrt, istu možete upisati u dugotrajnu imovinu obrta.

U tom slučaju, sva investiranja u nekretninu možete knjižiti kao poslovni izdatak .

 

Vodite Evidenciju o loko vožnji pa i tu možete nabaciti nešto troškova.

 

Ukoliko redovito kupujete neku stručnu literaturu,pretplatite se putem obrta.

 

Sredstva za čišćenje i održavanje,poštanski troškovi,energija,grafičke usluge,troškovi marketinga,komunalne naknade,voda,reprezentacija,premije osiguranja,članarine... i naravno, uvijek računajte na neto primitak (bez PDV-a -jer njega proslijeđujete Min.fin.)

 

A godišnji dohodak, dajbože da bude veliki i nedajbože većih stopa po kojemu će ga oporezivati. :-)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija