mmaria objavljeno: 2. rujan 2010. Dijeli objavljeno: 2. rujan 2010. Dugo godina sam pretplatnik kod jednog mobilnog operatera i kod posljednjih nekoliko produženja ugovora na 24 mjeseca bi mi omogućili besplatnu promotivnu opciju "unlimited" u trajanju od 6 mjeseci. Radi se o pozivima za 25 lipa u istoj mreži bez obzira na trajanje, a inače ta opcija (kad nije promotivno razdoblje) stoji 100 kuna. Prije dvije godine su me obavijestili sms porukom kad mi je promotivno razdoblje prošlo i iskopčali opciju uz poruku da, ako je želim platiti naredni mjesec, moram ponovo aktivirati. Ove godine je uslijedilo neugodno iznenađenje. Nakon isteka 6 mjeseci i besplatnog razdoblja, automatski su mi ukopčali opciju i na sljedećem računu bez ikakve obavijesti naplatili 100 kuna. Smije li davatelj usluge na takav način, bez obavijesti, promijeniti način naplate svojih usluga? Molim Vas odgovor kako bih znala dalje djelovati. Hvala unaprijed. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
orao2010 odgovoreno: 2. rujan 2010. Dijeli odgovoreno: 2. rujan 2010. To je u domeni društva za zaštitu potrošača i HAKOM-a (Hrvatske agencije za telekomunikacije. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.