Jump to content

Smiju li promijeniti način naplate bez obavijesti?


mmaria

Preporučene objave

Dugo godina sam pretplatnik kod jednog mobilnog operatera i kod posljednjih nekoliko produženja ugovora na 24 mjeseca bi mi omogućili besplatnu promotivnu opciju "unlimited" u trajanju od 6 mjeseci.

Radi se o pozivima za 25 lipa u istoj mreži bez obzira na trajanje, a inače ta opcija (kad nije promotivno razdoblje) stoji 100 kuna.

Prije dvije godine su me obavijestili sms porukom kad mi je promotivno razdoblje prošlo i iskopčali opciju uz poruku da, ako je želim platiti naredni mjesec, moram ponovo aktivirati.

Ove godine je uslijedilo neugodno iznenađenje. Nakon isteka 6 mjeseci i besplatnog razdoblja, automatski su mi ukopčali opciju i na sljedećem računu bez ikakve obavijesti naplatili 100 kuna.

Smije li davatelj usluge na takav način, bez obavijesti, promijeniti način naplate svojih usluga?

Molim Vas odgovor kako bih znala dalje djelovati.

Hvala unaprijed.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija