DomagojNikolic objavljeno: 8. listopad 2010. Dijeli objavljeno: 8. listopad 2010. Poštovani, imam jedan problem. Nime, pročitao sam skoro cijeli vaš forum i na kraju ostao još više zbunjen , jedni kažu "da", drugi "ne" ... i što na kraju. Zanima me: 1) Da li direktor treba biti prijavljen kao zaposlenik (d.. nema zaposlenika nego samo direktora. Ne bi isplaćivali plaću ali bi sudjelovali u dobiti nakon oporezivanja u omjeru 50/50. Dva su suvlasnika, jedan je zaposlen drugi je student.) 2) Da li za direktora treba uplaćivati doprinose (npr. ako je za direktora u ovom slučaju imenovan student-suvlasnik društva. Naime drugi vlasnik ne bi smio biti vidljiv kao direktor)? 3) Koji su minimalni godišnji troškovi poslovanja društva ako nema prijava za zaposlenike? (Članarina za HGK i porez na ime tvrtke .. da li ima još nešto, naravno, ne računajući u ove troškove i računovodstvo). 4) Ako imenujemo jednog suvlasnika kao direktora, a drugog kako prokurista da li njega treba prijaviti kao zaposlenika i da li treba za njega uplaćivati doprinose jer bi prokurist u ovom slučaju svoju funkciju obavljao dobrovoljno bez naknade) 5) Koje su sve uopće naše obveze kao društva prema državi u ovom slučaju? 6) Da li ured (sjedište) može biti moj stan ili npr. podrum i da za njegovo korištenje ne trebam isplaćivati najamninu. Ako se još nečega sjetite a što je vrlo važno početnicima(nama) molim vas napišite ... Svaki početak je težak pa i naš. Nadamo se da ćemo moći i mi u budućnosti pomagati i drugima stoga vam se srdačno zahvaljujem na vašoj nesebičnoj pomoći. Srdačan pozdrav, Domagoj Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DomagojNikolic odgovoreno: 9. listopad 2010. Autor Dijeli odgovoreno: 9. listopad 2010. Ljubazno vas molim za pomoć... ako netko može odogovoriti bili bismo mu/joj JAKO zahvalni jer nam je jako hitno i gori nam pod nogama Hvala, D. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ultra odgovoreno: 15. listopad 2010. Dijeli odgovoreno: 15. listopad 2010. Poštovani, odgovaram redom na Vaše upite: 1. Ukoliko je direktor osiguran po drugoj osnovi (zaposlen kod drugog poslodavca koji mu uplaćuje doprinose,ima svoj obrt,OPG,samostalno uplaćuje doprinose i sl.) ne mora biti zaposlenik svoje tvrtke tj. ne mora sklopiti ugovor o radu i uplaćivati doprinose (isto niti ne može ako je osiguran drugdje) ali može raditi u svojoj tvrtci i za svoju tvrtku i obnašati dužnosti direktora. 2. Ako se student imenuje direktorom, ne morate ga staviti u radni odnos (dok ima status redovitog studenta) ali ukoliko je izvanredni student tada morate sklopiti ugovor o radu i uplaćivati doprinose i neto plaću. 3. Fiksni troškovi malog poduzetnika: 55,00 kn/mjesečno-HGK 500,00 kn/godišnje-porez na tvrtku sve ostale obveze prema državi (porez na dobit,članarine turističkoj,spomeničkoj,šumama..ovise o rezultatu poslovanja). 4. Ne, prokurist ne mora biti u radnom odnosu. 5. Vaše obveze su,nakon upisa u sudski registar, prijava poslovanja nadležnoj poreznoj upravi, upis u sustav PDV-a (ukoliko želite, budući da u prvoj godini poslovanja niste obvezni upisati se, tj do ostvarenja oporezivih isporuka većih od 85.000,00 kn), obveza redovite predaje izvještaja (PDV obrasca, tromjesečnih i godišnjih statističkih i poreznih izvještaja). 6. Ukoliko ste vlasnik nekretnine na kojoj je upisano sjedište tvrtke, trebali bi ste napraviti ugovor o najmu (između sebe i poduzeća), pa makar za najam jedne prostorije koja će služiti kao ured tvrtke.Ugovor se mora ovjeriti kod javnog bilježnika i jedan primjerak dostaviti nadležnoj ispostavi porezne uprave. Sretno u poslovanju ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.