tinath objavljeno: 27. studeni 2010. Dijeli objavljeno: 27. studeni 2010. Konkretno, kupila sam Samsung mobitel od Tele2, uz potpisivanje ugovora na 24 mjeseca. Nakon kupnje ustanovila sam da je uređaj neispravan, ali ne samo moj, nego da taj specifični model ima u sebi jedan bug koji se trenutno ne da popraviti. Time jedna od glavnih funkcionalnosti zbog kojih sam kupila taj mobitel (voip) nije dostupna. Znam da generalno ako se aparat ne da popraviti, u garantnom roku imaš pravo na zamjenu. No ta zamjena se obično odnosi na ISTI MODEL uređaja. Što kad je cijela serija proizvoda s greškom? Imam li pravo na povrat novca, ili barem raskid ugovora, bez naplate? I tko je u stvari nadležan, Tele 2 ili Samsung (tj. njihov zastupnik Europatrade)? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
slavko1941 odgovoreno: 28. studeni 2010. Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2010. Morate imati dobre i pouzdane podatke, ako tvrdite da je cijela serija neispravna. Neznam zašto bi se uopće na to pozivali, mogli bi sebi zakomplicirati život, vi trebate ustvrditi da uređaj koji ste kupili nije imao oznaku ili nije vam napomenuto da je jeftiniji jer nema jedne funkcije. Na to treba naročito paziti ako kupujete one uređaje po recimo 1 Kn. Najbolje je da se najprije obratite službi koja rješava ta pitanja kod Samsungovog generalnog zastupnika za Hrvatsku (Europtrade) i tražite zamjenjivi uređaj sa tom funkcijom. Vjerovatno če vas oni uputiti u ovlašteni servis gdje tražite da vam pismeno potvrde da grešku nemogu popraviti. Ako to ne uspije onda se obratite Samsungu u Hrvatskoj. Siguran sam da ćete jednim smirenim i razumnim postupkom ostvariti dobar rezultat. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.