Jump to content

prigovor ili žalba?


Toni99

Preporučene objave

Molim Vas pomoć,

 

Dobio sam obavijest o prometnom prekršaju da je počinjen prometni prekršaj opisan u čl.53.st. 1. Zakona o sigurnosti prometa na cestama, kažnjiv po čl. 53. st. 5. Istog Zakona. Mislim da je to kazna 1000kn. Sukladno odredbi članka 229. stavka 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama, kao vlasnik odnosno korisnik vozila dužni ste dati vjerodostojan podatak o indentitetu osobe vozača itd. Ja sam dao točno svoje podatke jer sam ja vozio i to sam na vrijeme predao. Sad čekam da mi doma dođe riješenje tj. uplatnica za platiti. Pa me zanima kad mi to dođe doma, dali si mogu smanjiti kaznu, što da pišem prigovor ili žalbu i kome…policiji ili prekršajnom sudu? Ako treba mogu i priznati prekršaj, ali samo da mi se smanji kazna i da mi se odobri plačanje na rate. Inače sam student, nezaposleni i to mi je prvi prekršaj..dosada nisam bio kažnjavan. Ako pišem prigovor ili žalbu dali za to plačam sudske troškove..,,ako da…koliko(okvirno)?

 

Unaprijed Svima zahvaljujem na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ulažete prigovor onom tijelu od kojeg Vam stigne kazna. Vama će stići od policije.

 

Na prigovor se ne plaćaju nikave pristojbe.

 

Po prigovoru oni proslijede sve sudu-

 

Preporučam u poreznoj upravi izvaditi potvrdu o imovinskom stanju (radi oslobođenja od sudskih troškova,a pomoći će smanjenju kazne). U poreznoj reći da je to za oslobađanje od sudskih troškova (potvrda se za tu svrhu izdaje besplatno)

 

Kad na sudu sve priznate zamoliti suca smanjenje kazne (uz obavezno predočenje povtrde!) i to je to.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ulažete prigovor onom tijelu od kojeg Vam stigne kazna. Vama će stići od policije.

 

Na prigovor se ne plaćaju nikave pristojbe.

 

Po prigovoru oni proslijede sve sudu-