Jump to content

Raskid ugovora/T-mobile prekršio ugovor?


chegrtusha

Preporučene objave

Sestra je potpisala zahtjev za zasnivanjem pretplatničkog odnosa s T-mobileom na njihovom štandu u nekom trg.centru i uzela mobitel za 1 kn. Tražila je da njen broj bude tajan, pa je tako i bilo. Nikakav ugovor nema, samo taj zahtjev.

 

Pred nekoliko dana smo ustanovili da je njen broj u međuvremenu javno objavljen. Zvala je SZK i žena joj se ispričala kazavši da je došlo do njihove greške i uputila ju da im ponovno podnese zahtjev za tajni broj!? :-o

 

Poslala im je prigovor, pa čekamo da odgovore. Pretplata joj ističe u 9.mj., zanima me može li ona raskinuti tu pretplatu bez da vraća mobitel i plaća ugovornu kaznu, obzirom da ugovora zapravo nema i da joj je t-mobile svojom pogreškom nanio štetu? Što sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka?

 

U njihovim općim uvjetima ne vidim stavke koje se odnose na raskid ugovora od strane korisnika, a i ne znam koliko bi se to moglo odnositi na njen slučaj... :misli:

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

T-mobile je odgovorio da zahvaljuju na zahtjevu za aktiviranjem usluge tajni broj. U jednoj rečenici piše da je broj bio tajan u Simpi, te da je prelaskom na pretplatu broj tajan kao pretplatnički, a time javan kao Simpa. :misli:

 

Iz AZOP-a su reagirali tek kad im je MMPI proslijedio mail, na sve prijašnje upite nisu odgovarali. Ugl., treba im poslati zahtjev za zasnivanjem pretplatničkog odnosa iz kojeg je vidljivo da je izabrana opcija tajnog broja, pa će oni dalje rješavati povredu propisa.

 

I dalje ne znamo ima li osnove da raskine pretplatnički odnos bez plaćanja pretplate do isteka ugovornog razdoblja?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 7 mjeseci kasnije...

Budući da ste već stavili tu temu, ja imam jedno pitanje vezano uz mobilni internet od T-Mobile. Pred nekih 3mj sam uzela mobilni internet na ugovor od dvije godine. Kada sam došla vidjet ponudu koju imaju odlučila sam se na promet od 1 gige i to sam se odlučila jer čovjek koji mi ga je prodao u T-Mobile mi je rekao da za 85kn mjesečno koje ću plaćati, dobit ću na trošenje 1 gigu, a ako pređem tu gigu onda surfam besplatno samo mi je internet kad pređem tu gigu puno sporiji. Moj problem se sastoji u tome da sam samo prvi mjesec imala brzi internet do te gige, poslije je naravno bio puno sporiji, kao što je i normalno kad pređem dozvoljeni promet, ali idući mjesec kad je bilo novo obračunsko razdoblje, nisu mi potrošnju spustili na nulu, već mi zadnjih dva mjeseca cijelo vrijeme piše da mi je promet prešao jednu gigu i to već na prvi dan novog obračunskog razdoblja. Kad sam se raspitala, rekli su mi da vjerojatno nisu novi mj prebacili promet na nulu tako da sam ja 2 mj imala spori internet i slab signal,a plaćala kao da imam brzi dok ne pređem gigu, i sad su valjda uočili taj problem i sada je ok kaj se tiče da mi 1. u mjesecu stave promet na nulu, ali internet mi je još uvijek jako spor i često me izbacuje, a da ne pričam o tome kako brzo uspijem doć do te gige za 4 dana iako mi je net samo upaljen i to po par sati, a nista ne skidam s neta niti gledam filmove il takve slicne stvari koje puno skidaju. Moje pitanje je: Da li postoji mogućnost da otkažem ugovor s njima zbog nepoštivanja ugovora s njihove strane, ali da ne moram platiti iznos za preostale mjesece do iteka ugovora? Jer da su oni meni pružili uslugu kakvu su mi rekli da će bit ja ne bi ni pomišljala na otkaz ugovora.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Budući da ste već stavili tu temu, ja imam jedno pitanje vezano uz mobilni internet od T-Mobile. Pred nekih 3mj sam uzela mobilni internet na ugovor od dvije godine. Kada sam došla vidjet ponudu koju imaju odlučila sam se na promet od 1 gige i to sam se odlučila jer čovjek koji mi ga je prodao u T-Mobile mi je rekao da za 85kn mjesečno koje ću plaćati, dobit ću na trošenje 1 gigu, a ako pređem tu gigu onda surfam besplatno samo mi je internet kad pređem tu gigu puno sporiji. Moj problem se sastoji u tome da sam samo prvi mjesec imala brzi internet do te gige, poslije je naravno bio puno sporiji, kao što je i normalno kad pređem dozvoljeni promet, ali idući mjesec kad je bilo novo obračunsko razdoblje, nisu mi potrošnju spustili na nulu, već mi zadnjih dva mjeseca cijelo vrijeme piše da mi je promet prešao jednu gigu i to već na prvi dan novog obračunskog razdoblja. Kad sam se raspitala, rekli su mi da vjerojatno nisu novi mj prebacili promet na nulu tako da sam ja 2 mj imala spori internet i slab signal,a plaćala kao da imam brzi dok ne pređem gigu, i sad su valjda uočili taj problem i sada je ok kaj se tiče da mi 1. u mjesecu stave promet na nulu, ali internet mi je još uvijek jako spor i često me izbacuje, a da ne pričam o tome kako brzo uspijem doć do te gige za 4 dana iako mi je net samo upaljen i to po par sati, a nista ne skidam s neta niti gledam filmove il takve slicne stvari koje puno skidaju. Moje pitanje je: Da li postoji mogućnost da otkažem ugovor s njima zbog nepoštivanja ugovora s njihove strane, ali da ne moram platiti iznos za preostale mjesece do iteka ugovora? Jer da su oni meni pružili uslugu kakvu su mi rekli da će bit ja ne bi ni pomišljala na otkaz ugovora.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija