aquarius objavljeno: 19. kolovoz 2011. Dijeli objavljeno: 19. kolovoz 2011. Pozdrav svima! Imam namjeru otvoriti kiosk/štand za prodaju čajeva i čokolada u rinfuzi, a štand bi se nalazio u trgovačkom centru. U tu svrhu otvorio bih obrt. Inače, stalno sam zaposlen u d.. čija je djelatnost potpuno različita od ovog što namjeravam otvoriti. Zaposlio bih jednog djelatnika za rad na štandu. Pošto mi je ovo prvi "upliv" u poduzetničke vode, molim Vas pomozite da se ne utopim - kakva je procedura otvaranja obrta, koliko to traje? - zaposlen sam, znači kao vlasnik obrta ne plaćam za sebe zdravstveno i mirovinsko nego samo za djelatnika? - postoje li potpore/subvencije za otvaranje obrta ili za zaposlenje djelatnika s burze rada? - zamislio sam da djelatnik radi kroz jutro, 7-8 sati dnevno, a ja bih radio popodne nakon što odradim svoj posao u firmi gdje sam stalno zaposlen, te vikendom - da li je to ok? - obzirom da bi se štand nalazio u trg. centru, trebam li MTU ili to osigurava trg. centar; trebam li još neke dozvole? - obzirom da se radi o prehrambenim proizvodima, koje su moje obveze prema sanitarnim uvjetima, ako takve postoje? - postoji li i koji je minimalni iznos prijave plaće djelatnika? - koliko će me koštati otvaranje obrta (zahtjevi, porezna, pečat, otvaranje računa, obrtnica,...?) - koji su mjesečni/kvartalni/godišnji izdaci za obrt i u kolikim iznosima? - koliki su otprilike mjesečni izdatci za knjigovođu? - na koju adresu prijaviti obrt? stanujemo u kući čiji je vlasnik pokojni otac pokojnog muža od moje djevojke, a imam prebivalište na toj adresi i tu živimo zajedno godinama? To je ukratko ono što me muči... Unaprijed zahvaljujem na pomoći! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.