Jump to content

Sudar sa divljom svinjom


Cinko

Preporučene objave

08.12.2011.god. na putu kući,u večernjim satima(oko 20,20 sati) naletila je na moj automobil divlja svinja i dobro mi oštetila automobil.Došli smo kući i pozvali policiju koja je napravila zapisnik i alkotest(o,o promila alkohola).Nemam kasko osiguranje. 09.12.2011.otišli smo u osiguravajuću kuću i napravili procjenu štete i slučaj prijavili na štetu Istarskih cesta (nezgoda se dogodila u blizini Pule).Sada vidim da smo trebali potraživati nadoknadu štete od lokalnog Lovačkog društva. Što ako dotično lovačko društvo nije osigurano? Molim dobre savjete kako riješiti slučaj, za dobivanje naknade štete.

unaprijed hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

svako lovačko društvo ili udruga mora imati osiguranje jer ne može dobiti koncesiju za korištenje i gospodarenje s lovištom od države, tako da s te strane nećeš imati problema.

Malo mi je čudno "otišli smo kući" pa je tamo došla policija i napravila zapisnik. Inače, očevid se obavlja na mjestu događaja jer sada je pitanje da li se događaj stvarno dogodio kada si ga ti prijavio i da li je policija pronašala svinju na navedenom mjestu događaja. Još jedna stvar - da li je vozilo udarilo u svinju ili je svinja npr. bočno udarila u vozilu - pitanje vrlo bitno!!!

Inače ako imaš zapisnik od policije u županiji pronađi tko je koncesionar lovišta i na njeogvu adresu i podnesi zahtjev za naknadu štete s procjenom, pa ćeš vidjeti kako će oni reagirati.

Inače, vjerojatno će se vaditi na Zakon o lovu kojeg su "izlobirali" u Saboru, a koji je u vezi šteta pričinjenih na vozilima i obrnuto, vrlo naklonjen lovačkim udrugama.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 2 tjedna kasnije...

igla91 je napisao:

Ljudi moji, pa kojom brzinom bi se trebalo voziti "...20 na sat?

 

Upravo tako. I tome se ne može ništa.

 

Ako se naleti na divljač na cesti, reći se "što nisi prilagodio brzinu, ima znak", ako divljač udari u vozilo s boka tek onda nitko nije kriv jer ne mogu cestari dežurati na svakom metru ceste.

 

I ja skoro svakodnevno idem sličnom cestom, divlji prasci su svakodnevnica, u zadnje vrijeme se viđaju i čopori vukova, pa bi se lijepo proveo motociklista ako padne s motora, zadobije otvorene rane i izgubi svijest.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

divljač na cesti je opasna stvar u smislu nastanka štete a što znači da lovoovlaštenik čitaj lovačko društvo odgovara po načelu objektivne odgovornosti za štetu a dalje bi to imalo značiti postoji predmnjeva da je šteta prouzročena opasnom tvari a teret dokaza o suprotnom i drugi ekskulpacijski razlozi su na tuženom, već je pisano dosta o ovoj temi, dakle uz zapisnik policije šanse za dobiti spor su dosta velike, još vodite brigu da tužitelj mora biti vlasnik vozila ne i vozač ako nije vlasnik jer se njemu umanjila imovina, jako je puno presuda na ovu temu primjerice na ŽS u Varaždinu a u sudskoj praksi Vrhovnog suda potražite pod pojmom opasna stvar

sretno, dakako uz minimum ozbiljnosti odvjetnika prilikom vođenja postupka,i ne neće vam to isplatiti i neće pokušati nagodbu dok ne podnesete tužbu, već će nogometnim žargonom izbacivati loptu u aut i dobivati na vremenu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znam da ste vi već pisali o tom, i u stvari vaši su odgovori ovdje najkvalitetniji po tom pitanju.

 

Vrlo često je meso divljeg prasaca vrjednije od nešto djelova na oštećenom vozilu. Vozač naravno ne smije pokupiti tu svoju "lovinu" već će netko brzo dojaviti lovačkom društvu da dođu po ono što im je uteklo.

 

U nekim kabinetskim uvjetima jest tako lako uzeti odvjetnika i tužiti lovačko društvo, ali treba malo i zaviriti pod tepih i viditi kakvo je stanje u tim lovačkim društvima.

 

Nemaju prebijene pare, a članovi tog dotičnog lovačkog društva su normalni ljudi koje veliku većinu dobro poznajemo. Zna se kako je teško naplatiti nešto od nekoga koji nema.

 

Divljač ima neke svoje koridore, prelaze ceste u nekim sebi uobičajnim rutama prateći biološke mirise, zna se u kojem kilometru će ih se češće naći, na kojoj cesti su stalno, pa lovačka društva najčešće žele osigurati te dionice, ali onda nalaze na otpor osiguravatelja. Oni traže da se najprije otkloni opasnost i postavi prepreka za prelazak ceste ili izgradi koridor (most) za prelazak divljači, a to su milijunske investicije za koje lovce nemaju otkud investirati. Druga je mogućnost da osiguravatelj odredi cijenu po kilometru ceste, ali traži da se osiguraju sve ceste u tom kraju pa i one na kojima divljači zasigurno uopće nema.

 

Lovačka društva su mala društva koja ne pokrivaju toliko velika područja, a i postoji mogućnost promjene lovozakupnika što naravno opet otežava problematiku osiguranja od štete.

 

Definitivno, ovo je jedna vrlo opasna "rupa" u našem društvu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ma ,nebi bio problem (na lokaciji koju spominjem)da je šuma i šikara uređena desetak metara od ceste, jer bi tada divljač bila uočena.Ovako, šuma raste metar od ceste a grane drveća čine lijepi tunel,pa još kad najesen pada lišće na cestu užitak je potpun...još samo fali neki napaljeni jelen koji će vam uskočiti u krilo

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija