Jump to content

Prekoračenje brzine


zumbabakalar

Preporučene objave

Jučer me policija zaustavila i pisala kaznu za prebrzu vožnju i nakon puhanja za vožnju u alkoholiziranom stanju. Napuhao sam 0,71 umanjeno na 0,61 te mi je izmjerena brzina od 81 kmh umanjeno na 71 kmh, na mjestu gdje je ograničenje 60 kmh. Za brzinu mi je uručen obvezni prekšanji nalog i kazna od 500 kn, a za vožnju pod utjecajem alkohola 1000 kn kazne i zabrana upravljanja vozilom b kategorije od 6 mjeseci. Također mi je oduzeta vozačka dozvola na 8 dana.

 

Već sam prije jednom zaustavljen i dobio sam kaznu zbog pojasa od 500 kn na koju sam pisao žalbu (11. mjesec 2010.) i nisam dobio nikakvo rješenje. Zanima me mogu li se žaliti na visinu kazne, naročito na oduzimanje vozačke dozvole na 6 mjeseci s obzirom da mi je ovo prvi prekršaj s alkoholom, te može li se smanjiti visina novčane kazne. Naime, ja sam student koji nema vlastito vozilo i nema nikakva primanja, osim povremenog posla preko student servisa za koji mi je potrebna vozačka dozvola.

 

Hvala na pomoći

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znači pišem dvije žalbe za dva prekršajna naloga, jednu za prekoračenje brzine i kaznu od 500 kn gdje navodim da mi je to prvi prekršaj prekoračenja brzine i da sam student te da nisam u financijskoj situaciji da platim kaznu; savjetujete li me da navedem još što npr. da platim u ratama, dobrotvorni rad i sl.?

 

U drugoj za kaznu od 1000 kn i oduzimanje vozačke za B kategoriju na 6 mjeseci također navodim da sam student te da nisam u financijskoj situaciji da platim kaznu, da priznajem da sam konzumirao alkohol zbog čega se kajem, da mi je ovo prvi prekršaj sa alkoholom i da mi je vozačka dozvola potrebna za poslove koje obavljam preko student servisa?

 

Je li mi nešto promaknulo?

 

Hvala najljepša na savjetu

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju