Jump to content

Povrat sredstava kod isključenja T-mobile broja


felor

Preporučene objave

Poštovani,

moj korisnički broj na bonove (T-mobile) deaktiviran je krajem veljače 2012 i time sam izgubio pravo na broj. Na računu mi je ostalo dosta novca koj nisam iskoristio i zato sam poslao zahtjev za povrat sredstava koji su ostali na mojoj kartici u trenutku deaktivacije (isključenja) korisničkog broja.

U prvom stupnju zahtjev je odbijen zbog nepotpune dokumentacije, odnosno zbog toga što njima nisam poslao zadnje nadoplačene bonove koji bi trebali "pokriti" iznos koj je ostao na računu. Te bonove nisam zadržao niti sam znao da ih trebam sačuvat toliko godina jer sam taj broj rjetko koristio i da bi pokrio iznos na mom računu morao bi sačuvat bonove koji su više od pet godina stari (jedini koj imam je prvi bon (strugalica) koj sam sačuvao za uspomenu u 2004).

Sad ne znam da li da nastavim ili da se oprostim od tog novca, jer te stare bonove nisam zadržao.

Unaprijed hvala.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Prvi odgovor glasi:

-----------------------------------------

 

Odgovor na prigovor za korisnički broj 098...

 

Poštovani gospodine,

temeljem Vašeg dopisa u vezi povrata novčanog iznosa, s korisničkog broja na bonove 098... izvršili smo detaljnu provjeru baze podataka pokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. Provjerom je utvrđeno kako korisnički broj na bonove 098..., koji navodite u dopisu, bilo je moguće nadoplatiti do 25. veljače 2012. god. S obzirom da broj u dugom periodu nije bio nadoplaćivan, navedenog dana isti deaktiviran zbog nekorištenja. Nakon što korisničkom broju na bonove istekne valjanost, broj se briše iz sustava, čime korisnik gubi sva prava na njegovo korištenje.

Nadalje kako bi izvršili povrat novčenog iznosa potrebno je da nam dostavite sljedeću dokumentaciju u potpunosti kako sljedi:

- kopiju osobne iskaznice

- SIM karticu

- korisničku knjižicu (ili može samo PUK broj)

- zadnje nadoplaćeni ili nekoliko zadnje nadoplaćenih bonova, ovisno o stanju na računu za koje tražite povrat novca, bonovi/računi moraju "pokrivati" iznos za koj tražite povrat.

- račun za predmetni bon/ove

- informaciju o broju tekućeg račune korisnika - Banka i broj tekućeg računa (samo ukoliko želite povrat novca na tekući račun) ili Vašoj adresi (samo ukoliko želite povrat novca putem poštanske uputnice). Navedene podatke dopisati na kopiju identifikacijskog dokumenta

 

U slučaju potrebe za dodatnim informacijama obratite se na besplatan broj tel. Sektora za privatne korisnike 098 1520 ili posjetite našu Internet stranicu http://t-mobile.hr/fprp. ...

 

Sa poštovanjem

Voditelj u Sektoru za usluge...

 

Na ovaj odgovor imate pravo pritudžbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem sektora za usluge privatnim korisnicima, u roku 30 dana nakon primitka istog.

-----------------------------------------

Nakon tog dopisa šaljem drugi u kojem se izjašnjavam da bonove nisam zadržao, kao što sam gore naveo, i dobivam sljedeći odgovor koj u suštini glasi:

-----------------------------------------

...

Naime, budući da niste dostavili svu potrebnu dokumentaciju koja je navedena u prethodnom odgovoru, nismo u mogućnosti pozitivno rješiti Vaš prigovor.

U nadi da smo pojasnili nastalu situaciju, srdačno Vas pozdravljamo.

...

-----------------------------------------

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Onda pisati prigovor povjerenstvu za pritužbe i u njemu navesti da sukladno odredbama Zakona o elektroničkom novcu nije potrebno posjedovati račune i ukoliko vas ponovno odbiju da će te pisati pritužbu nadležnoj Hrvatskoj narodnoj banci.

 

Tako sam shvatio čitajući odredbe citiranog zakona.

 

Ukoliko netko od fotumaša ima sličan problem volio bi da ga ovdje iznese da utvrdimo praksu.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Hvala na odgovoru.

 

Želio sam samo navesti da prije nego što bi poslao bilo kakav zahtjev za povrat, od tri poziva na t-mobile (broj 1550) dva operatera govore da bonove nisam bio dužan sačuvat i da pošaljem zahtjev.

Dokumentaciju koju traže za povrat novčanog iznosa navedena je i u Općim uvjetima poslovanja HT-a koja se nalazi ovdje: http://www.t-mobile.hr/pdf/Opci-uvjeti-poslovanja.pdf (točka 47.), samo što se tamo više spominje prepaid korisnik ali mislim da važi i za pretpletnike koji imaju korisnički broj ne bonove.

 

I SIM kartica mi nije vraćena pa je više ne mogu poslat, je li dovoljno kod prigovora povjerenstvu da navedem da je ona već u njihovom vlasništvu?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici

    No members to show



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija