Jump to content

Pomozite. Nametnuti Max-tv.


davoristra

Preporučene objave

Prije dva mjeseca nazvali mog tatu ( penzioner) i nešto ga pitali i obijasnjavali, nije dobro razumio šta žele od njega ali se sjeća da je morao dat svoje podatke. Nedugo nakon toga postom je došao Max-tv koji je on odmah reko postaru da ga vrati jer ga on ne treba. Pritom nije ništa potpiso.

Sljedeći mjesec mu je došla mjesečna pretplata za max-tv pa hi je nazvao da im obijasni grešku i kako on nema Max-tv. Odgovorili su mu da će to riješit pa mi to sav zadovoljan i preprica.

Na njegovu žalost i sljedeći mjesec (ovaj) mu dolazi uplatnica za max-tv!!

 

 

Pomozite mi, šta da radim?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Postoji nešto što se zove "sklapanje ugovora na daljinu" što obuhvaća kupovinu roba ili usluga bez izravnog kontakta kupca i prodavača, tj. prodaju preko telefona, preko interneta i sl. Po Vašem opisu, on je nvj. sklopio MaxTV ugovor na takav način.

 

Dvije su specifične stvari kod ovakve vrste ugovora: 1. kupac mora od prodavača dobiti potvrdu prethodne obavijesti o njegovim pravima i 2. kupac može bez navođenja ikakvih razloga odustati od sklopljenog ugovora unutar nekog roka.

 

Koji rok za odustajanje imate, ovisi o tome jeste li i kada ste primili tu prethodnu obavijest u pisanom obliku (ili na nekom drugom trajnom mediju). U slučaju usluge, on je 7 dana od zaprimanja obavijesti, ako je obavijest zaprimljena do dana ugovorenog početka usluge, 14 dana od zaprimanja obavijesti, ako je obavijest zaprimljena nakon ugovorenog početka usluge, a prije isteka 3 mjeseca od sklapanja ugovora. Nakon 3 mjeseca se više usluga ne može raskinuti bez posljedica.

 

Važno je za znati da je dokaz primitka prethodne obavijesti na prodavaču.

 

Važno je znati da se takav ugovor otkazuje pismeno.

 

Ovo je samo načelno pojašnjenje toga što Vas je nvj. zadesilo. Na žalost, danas više nije sigurno davati svoje osobne podatke nepoznatim osobama koje zovu na telefon. Ja sam sklon vjerovati da su ovi zapravo i dobro iskoristili njegovu naivnost.

 

Ja nisam pravnik i ne mogu sagledati sve što je relevantno za Vašu trenutnu situaciju, pa se morate dodatno raspitati. Primjerice, posve je moguće da pošto niste ništa potpisali, jednostavno možete sve ignorirati. Ali to ne znam.

 

Predlažem da učinite čim prije slijedeće:

 

- Pročitajte Zakon o zaštiti potrošača, a posebno pažljivo proučite čl. 36. do 55.

 

- Kontaktirajte udrugu za zaštitu potrošača koji su sigurno do sada imali tonu identičnih slučajeva poput Vašeg:

-> http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12348

-> http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12487

 

- Vidite isplati li Vam se savjetovati s nekim odvjetnikom u Vašoj blizini.

 

- Svoju komunikaciju pokušajte voditi preporučenim pismom *s povratnicom* - ako nije pismeno onda je po onoj staroj, obećanje ludom radovanje; ako nije s povratnicom onda je kao da ste nekome slali razglednicu s plaže.

 

- Pretražite ovaj forum i druge pomoću ovih informacija koje sam Vam dao.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Zakon o zaštiti potrošača

Potvrda prethodne obavijesti

Članak 44.

(1) Potrošač mora dobiti potvrdu prethodne obavijesti u pisanom ili u nekom drugom, potrošaču dostupnom trajnom mediju, što je moguće prije, a najkasnije u trenutku isporuke proizvoda, odnosno najkasnije na dan početka pružanja usluge, ako mu potvrda prethodne obavijesti u tom obliku nije bila dostavljena prije sklapanja ugovora

 

Pravo na raskid ugovora

Članak 45.

(1) Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam radnih dana.

2) U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona.

(3) U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora.

(4) Ako trgovac, u roku iz stavka 1. ovoga članka, dostavi potrošaču potvrdu prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona, potrošač ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 radnih dana od dana primitka potvrde prethodne obavijesti

 

 

pismeno i sa povratnicom obavjesti operatera da nije zaključen nikakav kupoprodajni ugovor .nisu postupili u skladu za Zakonom o zaštiti potrošača.

ako oni smatraju da je ugovor zaključen tada taj isti ugovor raskidaš .

 

obrati se nekoj od udruga za zaštitu potrošača

 

ili 0800 400-408

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

  • 1 mjesec kasnije...

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija