Jump to content

Zastara kredita


clash

Preporučene objave

Poštovani!

Kao student sam još 1991. godine podigao kredit na svoje ime, a u korist tadašnjeg poslodavca. (kod kojeg sam radio preko student servisa, imam i njegovu ovjerenu izjavu da je on stvaran korisnik kredita). Kredit je za osiguranje imao hipoteku - kuću od navedenog poslodaca (korisnika kredita), 3 jamca i jednog sudužnika. Nakon godinu dana kada je prestala otplata kredita, banka je skinula nešto novca sa ž-r tadašnjeg sudužnika. U međuvremenu kredit se nije otplaćivao, a da bi mi banka prije cca 5 godina sa mog tekućeg računa u Prirednoj banci uzela 3 plaće zaredom.

Ugasio sam tekući račun u Privrednoj banci i do sada nisam primio nikakve opomene od banke.

Sada sam prvi puta nakon 22 godine dobio poziv za sud, gdje smo tuženi ja i jamci. Do sada nisam imao nikaka iskustva sa sudom pa prema tome pretpostaljam da se do sada sudski postupak nije niti pokrenuo.

 

Moje pitanje je dali je naplata kredita otišla u zastaru, a ako nije, što je razlog da se banka uredno ne naplati preko hipoteke pravog korisnika kredita? Vrijednost hipoteke daleko je veća od iznosa kredita.

 

Unaprijed hvala na odgovoru.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

za zastaru je potrebno znati :kad je kredit trebao biti splaćen, dali je banka otkazala kredit i kad, dali je tražila isplatu kredita i kad.

u svakom sluičaju nemožete pogriješiti ako na raspravi izjavite zastaru potraživanja duga.

zastaru potraživanja duga bi bilo bolje izjaviti pismeno i pismena dostaviti sudu prije rasprave.

u pismenu navesti poslovni bropredmeta.

zastaru možete izjaviti i na raspravi i tražiti da izjava bude uvedena u zapisnik.

ako u zapisniku nema izjave o zastari ne potpisujte ga.

ako takav zapisnik potpištete priznajete ga .

 

zastara za potraživanja po kreditu je tri godine.

apsolutna zastara je 5 godina.

ako na bilo koji način priznate dug prekidate zastaru (jamci, dožnik ili sudužnik)