Jump to content

prigovor na ovrhu usvojen, a sad sud!


rose222

Preporučene objave

Poštovani, dobila sam 4.12 rješenje o ovrsi na račun od 4 mjeseca, a koji sam platila 8.11.,ovrha je iznosila 500kn. Uložila sam pravovremeni prigovor pošto sam platila račun, a nisam bila obaviještena da je određeni operater ustupio moje "dugovanje" tvrtki Inkaso u 10 mj, te sam platila račun u 11 mj. Sada čekam poziv na sud. Zanima me kakve imam šanse na sudu? Bojim se da troškovi ne bi prešli na kraju preko 500 kn, jer sam student i nemam primanja. Pristala bi jedino platiti kamate na račun koji je iznosio oko 80 kn.

 

Hvala unaprijed

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

ako je dug plaćen prije pokretanja ovrhe, prije preuzimanja rješenja za ovrhu.

ovrha nije bila potrebna. dug je dragovoljno plaćen.

ako je dug plaćen nakon preuzimanja rješenja za ovrhu

potrebno je platiti i troškove .

sudu dostaviti očitovanje i priložiti uplatnicu (ako je dug plaćen prije primitka rješenja za ovrhu) . priložiti i kopiju obavjesti da je dug plaćen .

ako je dug plaćen po primitku rješenja,na sudu tražiti uplatnicu koja dokazuje da je Inkaso otkupio dug . dostavit će ugovor o ustupanju duga ali moraju imati i uplatnicu (pošta,banka,fina ) da su platili otkupljeni dug? i novac uplatili na račun operatera.

na raspravi navedi da nisi primila obavjest o ustupanju duga

dug si platila operateru . primitkom uplate operater je trebako obavjestiti Inkaso da je dug plaćen.

možda su i primili obavjest, ali oni hoće novaca i tvrdit će da nisu obavješteni o izvršenoj uplati duga.

 

nije dovoljan ugovor za ustupanje dug, treba i uplata za otkupljeni dug.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znači dug sam platila u 11 mj, a u 12 mj sam dobila očitovanje o ovrsi. Uz prigovor sam priložila i kopiju uplatnice. Da sada pošaljem i na sud tu kopiju uplatnice uz očitovanje, kao što navodite?

ako je dug plaćen prije pokretanja ovrhe, prije preuzimanja rješenja za ovrhu.