robertinho objavljeno: 28. svibanj 2013. Dijeli objavljeno: 28. svibanj 2013. Imam slijedeću situaciju sa operaterom mobilne telefonije Tele2. Uzeo sam broj na pretplatu (bez mobitela) na tarifu Revolucija i nakon skoro godinu dana korištenja onemogućili su mi odlazne pozive (dolazni pozivi rade). Nakon mojeg prigovora očitovali su se da sam zlouporabljao uslugu jer sam stalno zvao Tomato, nego su mi ponudili prelazak na neku bezveznu tarifu. Nakon mojeg dodatnog prigovora operateru dobio sam odgovor od njihovog Drugostupanjskog povjerenstva da je to sve regularno. Apsurdno u cijeloj priči je da mi operater ne pruža kompletnu uslugu, ali zato uredno ispostavlja račune (već 2 mjeseca za redom). Kako je to moguće? S obzirom da sam apsolutno poštovao proceduru prigovora, trenutno se slučaj nalazi kod HAKOM-a (regulatorne agencije) od kojeg još nisam dobio nikakav odgovor. Pred neki dan zvali su me iz neke firme EOS Matrix d.. (Centar za naplatu potraživanja), te su mi ispričali da imam dugovanja prema Tele2, te da su ih oni ovlastio da „utjeraju“ naplatu. Pretpostavlja da se radi o nekoj od onih firmi koje otkupljuju potraživanja putem cesija i onda legalno kamatare dužnike. Pretpostavljam da će mi nakon toga vjerojatno uletiti sa prijedlogom za ovrhu. S obzirom da smatram da ne postoji pravna osnova (pomozite mi koji bi to bio zakon) da ti netko ne pruža kompletnu uslugu, a da ti istovremeno ispostavlja račun, ne želim im platiti ništa, štoviše jer je kompletan slučaj u prigovoru kod HAKOM-a. Molim za vaša mišljenja, iskustva i pomoć kako stati na kraj bandi lopovskoj. Pozz P.S.: Ako sam kojim slučajem postao u krivu temu, molim moderatora da prebaci post na pravo mjesto (uz poruku na PM)! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
robertinho odgovoreno: 1. lipanj 2013. Autor Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2013. Ajde ljudi, zar nitko neće malo pomoći, ovrha bi mi mogla sjesti svaki dan! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bovu odgovoreno: 1. lipanj 2013. Dijeli odgovoreno: 1. lipanj 2013. dopisom (preporučeno i sa povrtnicom, što čuvaš sa kopijom dopisa) od operatera tražiti da omoguči korištenje ugovorene usluge. (oni imaju mogučnost blokirati odlazne pozive prema tele2). u dopisu navedi da češ račune nastaviti plaćate kad ti omoguče korištenje ugovorene usluge. čuvaj specifikacije računa di se vidi da nisi imao odlaznih poziva ili potraži svjedoke koji bi potvrdili da ti je ugovorena usluga uskračena. u dopisu navedi (i naglasi) da si spreman izvršavati svoju ugovorenu obvezu (plaćati uslugu) kad oni, Tele2, izvrše svoju ugovorenu obvezu i omoguče korištenje usluge. obračaj im se samo pismeno. EOS MATRIX d.. zanemari i neobračaj im se dok ti ne pošalju preporučeno sa povratnicom obavjest o preuzimanju duga. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.