novopridosli objavljeno: 12. kolovoz 2013. Dijeli objavljeno: 12. kolovoz 2013. priča ide: mobitel kupljen u ovlaštenoj trgovini prije 7 mjeseci, garantni rok 2 godine, mobitel prije dva mjeseca počinje blokirati i ne može se ništa s njime dok se ne izvadi baterija i ponovno umetne. dajem ga na servis, servis ga vraća i kaže da s mobitelom sve radi, jer su ga oni priključili na nekakav dijagnostički program koji kaže da je mob mobitelu sve ok. budući da se mobitel blokira povremeno ovako se možemo vrtiti u krug do isteka garancije ili dok mobitel ne oksidira od znoja i vlage pa će reći da je problem u tome što je on meni upao u vodu. ima li netko neku ideju šta i kome ovdje pisati nekakve žalčbe, prigovore ili dopise? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.