Jump to content

servis mobitela


novopridosli

Preporučene objave

priča ide: mobitel kupljen u ovlaštenoj trgovini prije 7 mjeseci, garantni rok 2 godine, mobitel prije dva mjeseca počinje blokirati i ne može se ništa s njime dok se ne izvadi baterija i ponovno umetne.

dajem ga na servis, servis ga vraća i kaže da s mobitelom sve radi, jer su ga oni priključili na nekakav dijagnostički program koji kaže da je mob mobitelu sve ok. budući da se mobitel blokira povremeno ovako se možemo vrtiti u krug do isteka garancije ili dok mobitel ne oksidira od znoja i vlage pa će reći da je problem u tome što je on meni upao u vodu.

ima li netko neku ideju šta i kome ovdje pisati nekakve žalčbe, prigovore ili dopise?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija