Jump to content

Ovršni prijedlog t com HITNO!!!


kk7

Preporučene objave

Može li mi netko pomoći sa sljedećim:

27.rujna 2013. dobio sam ovršni prijedlog koji mi je došao od javnog bilježnika, kamo su ga uputili Hanžeković i co. 01.04. 2010. potpisao sam 24mjesečni ugovor sa t comom za tarifu, koju sam kao student plaćao dok sam mogao, a nakon financijskog kraha obitelji više ne. U prijedlogu je vrijednost spora 343,01kn + 8,86 kamate, no na trećoj stranici u Rješenju o ovrsi na temelju vjerodostojne isprave se spominje iznos troškova postupka od 961,50kn. Koliko moram platiti ako plaćam u roku 8 dana? Da li imam pravo prigovora zastare? Što znači formulacija "Tražbina ovrhovoditelja je u cijelosti dospjela"? Da li su troškovi postupka maksimum ili minimum onoga što će mi naplatiti ako ne podmirim iznos u roku osam dana? Osam dana - radnih ili kalendarskih? Ako mi netko može pomoći, bio bi mu jako zahvalan; jer ovo mi je sve nešto novo i nepoznato...k tome još i nigdje na prijedlogu ne vidim broj računa na koji treba izvršiti uplatu...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

sumnjam da ti nako može pomoći .

trebao si se javiti ranije.

 

za zastaru je bitno kad je javnom bilježniku dostavljen prijedlog za ovrhu.

bitno je dospjeće neplaćenih računa.

ako je prijedlog za ovrthu dostavljen(javnom bilježniku) untar godinu dana od dospjeća računa nema zastare potraživanja duga.

 

protiv rješenja za ovrhu možeš izjaviti prigovor, u roku od 8 dana od primitka rjšenja, po uputi o pravnom lijeku.

prigovaraš visini troškova ovrhe.(priznaješ da postoji dug i predpostavljam da nije nastupila zastara)

sud će možda uvažiti prigovor i odrediti manje troškove uza odvjetnika ali plaćaš trošak suda i sudsku pristojbu ,na svaku poduzetu radnju pred sudom, što je u konačnici jednak a možda i veči trošak.

dug si trebao platiti po opomeni ili prije pokretanja ovrhe.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju