ivzg objavljeno: 2. listopad 2013. Dijeli objavljeno: 2. listopad 2013. Pozdrav, Planiram otvoriti j.d.. i za te potrebe uzeti u zakup namješteni poslovni prostor prilagođen mojoj djelatnosti. Dobio sam prijedlog ugovora od zakupodavca u kojoj mi nisu potpuno jasne dvije točke. Naime, u jednoj točki je jasno definirano koje su obveze zakupodavca i zakupca što se tiče održavanja, popravaka, režija, da bi u jednoj točki bilo navedeno sljedeće: "Poreze i druge javne terete iznajmljene stvari snosi zakupac." Molim Vas da mi protumačite na što se odnosi navedena točka, jer u svim primjerima ugovora koje sam vidio je navedeno da te troškove snosi zakupodavac. Druga stvar koje me muči je da smo dogovorili cijenu najma koju je potrebno uplatiti na račun, a u ugovoru je navedeno: "Porez na zakup snosi zakupac." Da li to znači da bi još na iznos najma trebao plaćati porez ili zakupodavac od ukupnog iznosa najma plaća porez? Hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 2. listopad 2013. Dijeli odgovoreno: 2. listopad 2013. Ja bih na vašem mjestu potražio drugi prostor. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.