Jump to content

Kupljena/prodana kriva vrsta proizvoda


ZastoJa

Preporučene objave

Jučer sam kupila memorijsku akrticu i čitač u kompletu. U prodavaonicu sam donijela mobitel, dala ga prodavaču i rekla da trebam nešto kako bi slike prebacivala u računalo. On je mobitel pregledao, ponudio mi čitač i karticu, uz "ja bi sad probao da li radi, ali onda moram otvoriti blister". Ja sam platila, otišla i danas htjela to isprobati, no vidim da kartica ne odgovara mojem modelu mobitela. Blister je sad oštećen od odpakiravanja - inače ne bi mogla ni uzeti čitač ni karticu iz pakiranja.

 

Imam račun.

 

Imam li kakvo pravo na zamjenu proizvoda ili kakvo obeštećenje?

 

Hvala puno unaprijed.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija