santolina objavljeno: 18. siječanj 2014. Dijeli objavljeno: 18. siječanj 2014. Petnaest dana iznosi rok, prema važećem Zakonu o zaštiti potrošača, u kojemu trgovac mora u pismenom obliku odgovoriti na prigovor potrošača upućen poštom, faksom ili e-mailom. Prema prijedlogu novoga zakona, taj se rok smanjuje na pet dana, a ako ga ne ispoštuje, trgovcu za taj prekršaj prijeti novčana kazna od 10.000 kuna do čak 100.000 kuna. Na reklamacije iz područja javnih usluga – telekomunikacija, opskrbe strujom, plinom, vodom... – trgovcu je rok za pismeni odgovor prepolovljen s 30 na 15 dana, jer u suprotnom može biti kažnjen iznosom od 15.000 do 100.000 kuna. Javna rasprava u tijeku To je samo jedna od novina iz Nacrta prijedloga novoga zakona o zaštiti potrošača. Udruge za zaštitu potrošačkih prava bacile su se ovih dana na posao nakon što je Ministarstvo gospodarstva predstavilo prijedlog novog zakona, te otvorilo javnu raspravu koja traje do idućeg petka............................................... A sto je sa prigovorima -konkretno na prigovor o nestavljanju djeteta na listu za stipendiju nitko mi nije odgovorio u zakonskom roku od 15 dana-niti ikada a proslo je vec godinu dana. U rješenju je pisalo zalbe slati na ruke gradonacelnika - tako je i napisano ali nikad nista od toga. Podjeleljen je jako mali broj stipendija sto je nerealno. Hocu reci da bi trebalo sankcionirati i sve druge koji ne odgovaraju na prituzbe i zalbe a ne samo tehnicku robu. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 18. siječanj 2014. Dijeli odgovoreno: 18. siječanj 2014. Selimo u Obvezno. Iako moram priznati kako ne shvaćam što je "pisac htio reći"? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.