Jump to content

Izigrana- Basler!


malecka1991

Preporučene objave

Imam molbu ako mi itko može pomoći ili dati neki koristan savjet;

dogovarala sam osiguranje života, znači u slučaju nekih bolesti ili smrti ili kao i štednja u jednom.. međutim sve ono šta mi je gospođa iz osiguranja rekla i predstavila nije točno. znači rekla mi je da nisam obavezna svaki mjesec plaćati premiju, šta nije tako, obavezno je, dogovorena je premija od 300 kuna mjesečno na 10 godina, i rekla je da si koji mjesec mogu i manje uplatit, šta opet nije točno, nego se premija može smanjiti tek nakon dvije godine plaćanja.. rekla je da u slučaju nekih financijskih problema mogu zamrznut štednju, ali opet nije navela da je to moguće tek nakon dvije godine plaćanja.. nažalost moja pogreška je šta sam joj vjerovala i potpisala ugovor.. sad nakon par mjeseci plaćanja kad je došlo do nekih problema da nisam mogla platit, sam ustvari otkrila kakav je ugovor u stvarnosti.. na kraju sam uplatila sve zajedno oko 2000 kuna i na kraju sam morala raskinut ugovor i naravno ostala sam bez novaca.. i još bitno šta mi nije rekla da ako se ne plaća redovito oni sami storniraju ugovor i opet se gube novci.. dali itko zna dali se sad tu može nešto poduzet ili sam nažalost izigrana??

 

Hvala!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Malecka, nažalost - izigrani ste. Nije vas gospođa tjerala da potpisujete ugovor, a ove njene tvrdnje za koje velite da vas je obmanula istima - zapitajte se kako biste to dokazali?

 

 

a znam, da u tome je problem.. kad sam išla raskinut ugovor išla sam kod druge gospođe i kad sam joj rekla da mi je ova dio stvari krivo rekla, na kraju sam joj sve rekla kako mi je objasnila ugovor, ova druga gospođa mi je rekla da mi je ova sve krivo rekla- nažalost da, to nemogu dokazat.. samo me smeta taj način rada, shvatila bi da mi je rekla jednu, dvije stvari krivo, međutim da to nema veze sa ugovorom .. strašno.. i smeta me to što ako ja pogriješim na poslu će mi se skinut sa plaće ili nešto slično, no međutim oni valjda od pogrešaka žive.. naučila sam se pameti i drugi put ću bit više opreznija..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

očito zastupnica osiguranja nije bila sasvim fer i korektna, no treba uzeti u obzir da pri ugovaranju takve vrste ugovora većina ljudi najbolje čuje ono što mu odgovara, a i ono što mu baš i ne odgovara u potpunosti, to u podsvijesti malo uljepša (ništa osobno - to je česta i sasvim normalna pojava).

možda je ta gospođa rekla "ne morate platiti svaki mjesec - ako neki mjesec preskočite, sljedeći mjesec ćete platiti dvostruko" a vi jednostavno niste čuli drugi dio rečenice.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poštovana, nemojte me krivo shvatiti, ali nemojte raditi žrtvu od sebe.

 

Pretpostavljam da imate dovoljno godina (da niste tek postali punoljetni) te da znate da je ugovor ono što predstavlja dogovor Vas i osiguranja. Znači, ako ste potpisali ugovor u njemu je sve što ste se dogovorili.

 

Da li je djelatnica nepto drugo rekla ili ne - nije bitno, jer zamislite gdje bi svijet bio kada bi nakon ostvarenog dogovora (znači potpisanog ugovora) jedna strana odjednom rekla - nismo se to dogovorili, i da to bude to.

 

Ako smatrate da ste prevareni ili prisiljeni potpisati nešto, možete podići tužbu radi pobijanja ugovora.

 

Ali - u situaciji gdje ste imali ugovor ispred sebe, čitali ste ga, mogli ste razmisliti - i opet ste ga potpisali - situacija je jasna.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija