iggypop objavljeno: 15. kolovoz 2006. Dijeli objavljeno: 15. kolovoz 2006. platio sam t-com oko 1000 kuna za dialer kamate i ponovno uključenje.dakle isključilo me pa sam platio dug jer imam malo dijete i telefon mi je potreban. dakle ja sam dan prije napravljenog računa otišao u t com i zatražio isključenje međunarodnih poziva te ispunio njihov obrazac sa zahtjevom cura mi je rekla da oni to sami ne isključuju, već mi je dala šifru kako to mogu učiniti sa svojim telefonom. šifru sam ukucao točno, ali se kasnije se uspostavilo da moj uređaj ne podupire tu opciju, pa se dogodilo to jedno dialer spajanje koje je koštalo kako sam opisao. platio sam naredni račun, osim dialera, poslao prigovor, i čekao više od godine dana, odgovor nisam dobio samo mi je jedan dan telefon isključen, pa sam platio dug, a sad sam dobio račun za kamate i uključenje i poludio. da li mogu dobiti spor ? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 16. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 16. kolovoz 2006. Teško, da bi dobio spor jer nisi aktivirao uslugu besplatnu uslugu . Aktivacija te usluge vidi se na ispisu telefonskih poziva, kao i deaktivacija. Obzirom da ti je na raspolaganju bila i "proba", odnosno nakon što si mislio da si nešto napravio mogao si probati nazvati neki vanjski broj. Inače ukoliko se konektiraš putem modema, obavezno si instaliraj i besplatni antidiler program, on te obaviještava koje brojeve ti modem bira, pa možeš vidjeti na kojim stranicama i kada ti se ta pošast aktivira. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Marakul odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Ima šanse. PoštoT-Com nije uvažio žalbu i dapače se ponio neprofesionalno prema tebi (ako shvaćam nije bilo odgovora na pritužbu) najbolje rješenje je obratiti se Vijeću za korisnike telekomunikacijskih usluga, Jurišićeva 13, 10002 Zagreb. Oni su tijelo zaduženo za pritužbe korisnika TK usluga koje djeluje u sklopu Hrvatske agencije za telekomunikacije. I oni su zaduženi zasve sporove. Najbolje je da im se obratite da svom popratnom dokumentacijom (računi, obrazac za zahtjevom za blokadu međunarodnih poziva). Vjerojatno vam je ovo najbolja opcija jer vjerujem da preko suda nećete uspjeti ništa postići. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Nemoj bez veze davati ljudima "lažnu nadu" er vjerujem da preko suda nećete uspjeti ništa postići. Da dobro vjeruješ, takvi zahtjevi su ko stvoreni za slijedeću vrstu presuda: odbija se tužbeni zahtjev koji glasi.............ako je oštećeni iz samo njemu poznatog razloga (i tebi) tužitelj, no ukoliko je tuženi, vjeruj mi, vidjet će što znače insitituti dobrovoljnog odnosno prisilnog namirenja tužitelja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
branci odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Dijeli odgovoreno: 24. kolovoz 2006. Nije lažna nada jer je dosta žalbi korisnika rješeno na način da je 10 posto rečuna platio korisnik,a preostali dug snosio je oprater.Narvno samo prvi put.korisnik moze instalirati programcic koji ce sprijeciti prebacivanje poziva na Kajmansko otocje ili neko slicno.Vise na http://www.telekom.hr/Default.aspx?sec=51 rubens je napisao: Nemoj bez veze davati ljudima "lažnu nadu" er vjerujem da preko suda nećete uspjeti ništa postići. Da dobro vjeruješ, takvi zahtjevi su ko stvoreni za slijedeću vrstu presuda: odbija se tužbeni zahtjev koji glasi.............ako je oštećeni iz samo njemu poznatog razloga (i tebi) tužitelj, no ukoliko je tuženi, vjeruj mi, vidjet će što znače insitituti dobrovoljnog odnosno prisilnog namirenja tužitelja. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.