Jump to content

Dnevna karta za parking


svirapjer

Preporučene objave

Lijepi pozdrav svima!

Prije otprilike godinu i dva mjeseca sam dobio iza brisača dnevnu kartu za parkiranje. Nakon nešto guglanja, napisao sam žalbu i potpisanu je urudžbirao kod izdavatelja dnevne karte(PARKING). Očekivao sam odgovor u roku 15 dana na što je PARKING obvezan (čl.8.,st.1, Zakona o zaštiti potrošača), međutim, od odgovora na žalbu nije bilo ništa. Sad, godinu i dva mjeseca kasnije, dobivam od PARKINGA uplatnicu na 100 kn, odnosno, opomenu pred ovrhu na kojoj piše da ju moram platiti odmah.

Mene zanima slijedeće:

1. Mogu li ja poduzeti išta vezano uz činjenicu da nisam dobio odgovor na žalbu (što je kršenje Zakona o zaštiti potrošača)?

2. Koji bi mi bio sljedeći korak?

Nije stvar u 100 kn, stvar je principa;-)

Molio bih odgovore onih koji su imali stvarna iskustva po pitanju teme!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija