DrazenG objavljeno: 5. travanj 2015. Dijeli objavljeno: 5. travanj 2015. Lijep pozdrav. Molim za mišljenje o slijedećoj situaciji. Kupio sam kod jedne velike autokuće u Hrvatskoj Seat Alteu freetrack prije godinu dana kao automobil star 2 godine i sa 60000km. Prilikom kupovine mi je na moj upit dali je automobil imao kave udese bilo odgovoreno kako nije. Kasnije sam saznao kod iste autokuće samo u drugo poslovnici kako je automobil bio čak dva puta udaren. Dali postoji kakva pravna osnova za moj prigovor na takav postupak pošto i sama autokuća kaže da imaju obavezu istaknuti i napomenuti ukoliko automobili koje prodaju imaju nedostatke ovakvog tipa. Unaprijed se zahvaljujem! Svako dobro. Dražen Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
sivko odgovoreno: 5. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 5. travanj 2015. Čl. 33 tj glava II http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-zaštiti-potrošača Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DrazenG odgovoreno: 5. travanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 5. travanj 2015. Čl. 33 tj glava II http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-zaštiti-potrošača Zahvaljujem! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 5. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 5. travanj 2015. Osim toga, vrijede i odredbe čl. 400-422. ZOO-a (odgovornost za materijalne nedostatke ugovora). Obratite pozornost na rokove precizirane čl. 404. i 422., te vaša prava iz čl. 410-413. ZOO-a. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
DrazenG odgovoreno: 5. travanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 5. travanj 2015. Pozdrav! Puno hvala i vama na savijetu. LP Dražen Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.