Jump to content

Banka je povrijedila osnove poslovanja..koliku odštetu trebam tražiti


Anatri

Preporučene objave

Pozdrav!

Trebam veliku pomoć .Radi se o Erste banci. Moja tvrtka ima kod Erste banke poslovni račun. Pretpostavili smo da je taj račun pod posebnom zaštitom zato što se radi o pravnoj osobi. Prije mjesec dana jedan gospodin iz call centra Erste Banke nazvao je jednu gospođu koja se zove isto kao vlasnica tvrtke i iznosio joj podatke o računu.Banka je istodobno imala prave podatke i o direktoru i o vlasnici,a zašto nisu te brojeve zvali još uvijek nitko nije razrješio.Oni su gđu. pitali samo za prezime i da li je to ona ,na što je ona odgovorila da je..i operater call centra joj je počeo iznositi podatke .To nas je razljutilo i banci smo poslali pritužbu i prijetnju tužbom,na što su nas oni samo primirivali i rekli da im oprostimo.To je presmješno...prekršena je jedna velika stavka o tajnosti poslovnih računa.Erste banka nas je istodobno o tome mogla i pismeno obavjestiti...a ne tako bilo koga zvati okolo.Mene konkretno zanima ...da li da ih sudski tražimo za iznos odštete ili nekakvim drugim putem.Hvala unaprijed!!!!

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Dakle, radilo bi se o tzv. neimovinskoj šteti odnosno povredi prava osobnosti vaše tvrtke (čl. 19. ZOO-a), poglavito dio koji se tiče poslovne tajne, za koju tvrtka ima pravo na pravičnu novčanu naknadu. Koliku točno, bogme ne bih se usudio prognozirati, jer dosada nisam čuo za ovakav slučaj da bi završio na sudu, obzirom se to u pravilu rješavalo putem isprike i nekog "popusta" u bankarskim uslugama. Uglavnom, ako računate na neke velike iznose - to odmah zaboravite, jer ih neće ni biti.

 

E sad, druga je stvar ukoliko je vaša tvrtka zbog iznošenja ovih podataka, pretrpjela kakvu imovinsku štetu (umanjenje imovine/dobiti, gubitak nekih poslova i sl.), ali to biste morali dokazati. Ako ne dokažete - ne dobivate ništa po toj osnovi.

 

Po mom mišljenju, ovo ne bi trebalo na sud (ako je riječ isključivo o povredi prava osobnosti, jer iznos koji ćete ostvariti će biti simboličan), već bi daleko bolja varijanta bila dobiti pismenu ispriku banke i neki "popust" u vođenju računa ili slično. Naravno, odluka je samo vaša.

 

Razumijem ogorčenost, ali ne treba baš sve odmah na sud, ako razumijete što želim reći.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija