mstarc objavljeno: 28. travanj 2015. Dijeli objavljeno: 28. travanj 2015. Pozdrav svima, imam poteškoća sa jednim pružiteljom moblinih usluga. U dva navrata sam poslao prigovor i u oba slučaja mi nije bilo odgovoreno unutar 30 dana. Ukoliko se ne varam postoji neki zakon gdje bi oni trebali unutar tog roka odgovoriti na prigovor. Ukoliko postoji, može li mi tko reći o kojem se to zakonu radi i kojem članku. Isto tako me interesira ukoliko postoji tako nešto, mogu li temeljem toga zahtjevati neku naknadu o njih npr. raskid ugovora ili jel ima smisla to prijaviti HAKOMu ili nekoj drugoj ustanovi. Unaprijed hvala, LP. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 28. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2015. Postoji procedura - link(Hakom) Ako niste zadovoljni s (ne)odgovorom, II faza je prigovor Povjerenstvu za reklamacije svog operatora Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mstarc odgovoreno: 28. travanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2015. Zahvaljujem, ali mene zanima jel postoji baš zakon vezan za to da moraju odgovoriti unutar tih 30 dana? Ili je to samo neko pravilo koje ako je prekršeno onda riješava HAKOM Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
bobo3 odgovoreno: 28. travanj 2015. Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2015. Zakon o elektroničkim komunikacijama čl. 50 (12), (13) Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
mstarc odgovoreno: 29. travanj 2015. Autor Dijeli odgovoreno: 29. travanj 2015. Hvala na informaciji, ja sam tak nešto tražio skroz na drugom mjestu. Puno ste mi pomogli s ovim. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mister-X odgovoreno: 27. kolovoz 2015. Dijeli odgovoreno: 27. kolovoz 2015. tema je slična,pa da ne otvaram drugu.... 1.dobio sam od mobilnog operatera odgovor na prigovor,koji ne odgovara u svezi prigovora,ali još najzanimljivije je da nema pravni lijek..... inaće sam dosad imao desetke raznoraznih prigovora (večinom opravdanih) kod raznih operatera,ali uvijek je na kraju bilo da se mogu žaliti povjerenstvu za reklamacije.....ovdje toga nema (dal namjerno ili nenamjerno)......sad me zanima slijedeće: da li zbog toga moram žalbu praviti odmah HAKOMU ili prvo praviti tom povjerenstvu za reklamacije (drugostupanjsko) bez obzira što to nije navedeno..... 2.usput kad već pitam,jedna osoba nije uopče dobila odgovor od operatera več 25 dana,da li ona mora praviti žalbu drugostupanjskom povjerenstvu za reklamacije ili odmah Hakomu... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.