Jump to content

Produženje garancije nakon zamjene kompletnog dijela - klima uređaj


ice_23

Preporučene objave

Poštovani,

 

Zanima me jedna informacija. Prijavio sam kvar na klima uređaju, servis je izašao na pregled, rekli su da je kvar bio zbog neke sitnice te da su to riješili, a ako se ipak ponovno javi isto neka ih zovem pa da će promjeniti vanjsku jedinicu klima uređaja. Sad kako je u toj vanjskoj jedinici i glavni sklop klima uređaja, ja sam ih pitao dali ako to mijenjaju garancija za taj dio ponovno teće od datuma ugradnje tog zaminjenjenog dijela, jer se ipak radi o većem zahvatu, a ne malom zahvatu(mjenjaju više o 50%) sustava klima uređaja. Oni su mi rekli da ne, nego da garancija će biti samo 1 godinu od datuma kupnje, neznam kako može biti na neki uređaj garancija samo 1 godinu kad u Hrvatskoj minimalna garancija je 2 godine za bilo koji uređaj(ispravite me ako griješim). A i vidim da bi za taj dio ako se radi o većem zahvatu ili zamjeni treba ponovno poćeti teći standardna garancija samo za taj zamjenjeni dio?? Te koji rok oni imaju za popravak, ja sam im usmeno reklamirao u dva navrata, i sad zadnji put kad smo razgovarali je prošlo skoro 15 dana, dali da im šaljem pisani prigovor ili??

 

Molim vas brzi odgovor

 

Srdačan pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Reklamacije je osnovana kao prigovor na isporučena dobra i usluge. Podloga za isporuku jest račun. Nadnevak računa je početak od kada teče jamstvo.

 

Razumijem to, ali zanima me dali je po zakonu o potrošačima istina ako se mjenja bitniji dio nekog uređaja, dali garancija teće od dana kad je taj dio zamijenjen novim ili od kad sam ja kupio taj uređaj, jer ipak mi žele mijenjati kompletnu vanjsku jedinicu. A to je veliki popravak, ne mali. A našao sam na stranicama ministarstva gospodarstva da bi trebali produžiti garanciju za taj dio koji se mjenja ako se radi o većem popravku.

 

Te pitam kako se od kad su rekli da će to zamijeniti unutar tjedan dana, a od kad sam ih kontaktirao usmeno je prošlo više od 15 dana, pa sad pitam dali da im pismeno pošaljem prigovor za neispravnost uređaja??

 

Srdačan pozdrav

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija