Jump to content

zaključak ovrhe


anonimno

Preporučene objave

Molim savijet.2005 godine tužila sam supruga za dvogodišnji dug na ime neisplaćene alimentacije.Dala sam prijedlog za ovrhu ,na rješenje suda bivši je uložio neosnovanu žalbu, dobila sam u vrlo kratkom roku zaostatke sa kamatama,te sam godinu dana po toj ovrsi dobivala svaki mjesec iznos od 1 400,00 kuna. Neću sad opisivati sve prepreke u ostvarivanju mojih prava, od psihičkog maltretiranja bivšeg muža,uhođenja, pa do potjere " njegovog odvjetnika pozivivima na sve moje telefonske brojeve (od onog u firmi pa do mobitela) radi toga što su htjeli nagodbu na način da dam oprost dugovanja u zamjenu za obećanje da će mi se plaćati ubuduće alimentacija.Prije nekoliko dana sutkinja je donesla zaključak ovrhe, s obrazloženjem da se ovrha ne može ostvariti za buduća dugovanja, već bi ja sada po proteku svakog mjeseca pisati prijedlog za ovrhu neplaćene alimentacije za prethodni mjesec. Čitala sam i kao laik pokušavala protumačiti ovršni zakon, ali nisam u njemu našla temelja za takvu odluku suda.Moj odvjetnik je uložio žalbu drugostepenom sudu u čiji ipozitivni ishod , nakon svega, sumnjam.Stvarno ne mogu vjerovati što se to dešava.. Da li ima načina da ostvarim svoje pravo i na nekakav drugi način, ako mi se ne uvaži žalba? U stvari, ono što nikako ne mogu shvatiti, da li je sud ispravno postupio? Mo odvjetnik, bar predamnom, izrazio je čuđenje te izjavio je da je iznenađen takvim apsurdonim postupkom suda..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Znate u čemu je problem!