Jump to content

Popravak automobila


Ikoiko24

Preporučene objave

Postovani,

Predao sam auto na popravak (puknuo siber na panorama krovu) 4.07.2016.god. u ovlasteni servis koji nije imao limare u Splitu ,onda su ga oni poslali u Šibenik. Na pocetku su mi rekli da ce popravak doci oko 5tisuca kuna ali da je moguce i da cijena naraste.Tako sam ja cekao to oko mjesec dana pa sam zvao sta ce bit s tim kad ce dio stic receno mi je za tj dana pa onda kad bi zva za 2tj i tako to ....U glavnom oni su zakljucili i rekli da ne moze se kupiti dio od krova da se on jedino moze kupiti u kompletu i tako su mi dali ponudu od 24200kn za novi krov.10.09.2016 placeno u gotovini i receno mi je da ce stici za 15dana iz Pariza krov da ga u hrv nema. Zvao sam nakon 20 dana od tog jer opet nista nije doslo rekli su mi da se strpin .Proslo je jos par dana i saljem zalbu opet i odgovara mi sef iz Sibenika da ce doci za 4 radna dana .Prode 7dana i ja zovnem tog gospodina koji mi jako drsko odgovori da nema pojma kada ce krov stic da neznaju jeli uopce postoji za moje auto .Odgovorio sam mu kako ste mi ga mogli onda naplatit i jeli tom krovu triba putovnica iz Pariza. On mi je odgovorio da ne ljecim frustracije na njemu ...Pitao sam ga broj direktora nije mi tija dat. Zvao sam sluzbu kontakta za stranke od tog ovlastenog servisa di sam i zalbe slao ..Odgovorila mi je agentica mailom da se ispricavaju da oni cine sve da krov dode ali da nemaju informaciju kad ce doc i ponudili su mi zamjensko vozilo i da se jos strpim. Danas je 3mjeseca i 16dana koliko moje auto lezi u Sibeniku (imam sacuvane sve mailove od zalbi i njihovih odgovora).

Sta da radim ? Jeli ovo za tuzit ?

 

Molio bih vas da mi brzo odgovorite .Hvala

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Poslati dopis ovlaštenom servisu u Splitu gdje je vozilo zaprimljeno, te zahtijevati očitovanje i detaljno objašnjenje zašto se toliko oduglovači sa popravkom vozila...

Dopis poslati naslovljen na ruke direktora ili voditelja, sve preporučeno i s povratnicom...

U istom možete zahtijevati da Vam se vozilo popravi u što kraćem roku, te ih upozoriti da ćete, u protivnom, biti prisiljeni pokrenuti sudski postupak...

 

Jedino iz Vašeg posta nije vidljivo da li imate dokaze da ste izvršili sve te uplate, tj. da li Vam je za svaku novčanu uplatu izdan račun, te u istom naveden temelj uplate, ako to imate, sačuvajte, jer, nikad se nezna, ako dođe do sudskog postupka, svaki dokaz dobro dođe, a poglavito pisani kao što je račun, potvrda uplate...

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Imam racun od 10.09.2016 kad je placen krov. Receno mi je da se ne moze poslat iz Pariza krov dok se ne plati ..

Poštovani, u redu, to je za Vas dobro ako, možebitno, dođe do sudskog postupka, ali nikad nemojte vjerovati riječima, kontaktirati ih telefonski isl., ako je tako kako opisujete, jer je riječ vjetar i nedokaziva, samo pismenim putem, koji Vam je u daljnjem postupku, ako slučajno dođe do njega, relevantni dokaz, a i kada se Vi njima obratite pismenim putem vjerujem da će se ozbiljnije ponašati i ozbiljnije shvatiti problem, tj. brže ga riješiti, a na svaki Vaš pismeni dopis, dužni su se pismeno i očitovati (ZOUP) u određenom roku (15 dana)..

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.

  • Temu je nedavno pogledalo   0 korisnika

    • No registered users viewing this page.
  • Korisnici koji su trenuto na stranici



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija