Jump to content

Može li Sveučilište pokrenuti postupak ako im je moja situacija sumnjiva


Throwaway

Preporučene objave

Pozdrav svima,

 

ove bih se godine prijavila na Erasmus (studijski boravak u inozemstvu). U natječaju piše da studenti slabijeg socio-ekonomskog statusa imaju pravo na dodatnih 200 eura mjesečno (što bi mi puno značilo jer bih prijavila boravak u Ujedinjenom Kraljevstvu).

Također, u natječaju piše da oni utvrđuju takav status izvatkom iz porezne uprave (mora biti da su primanja po članu kućanstva mjesečno ispod 2100 kuna). U daljnjem tekstu natječaja kućanstvo definiraju kao osobe koje su u srodstvu i imaju prebivalište na istoj adresi.

Moja situacija je sljedeća: oba roditelja su prijavljena na drugoj adresi (svatko na svojoj i to već godinama), a ja sam sama prijavljena na odvojenoj adresi.

S obzirom da ne primam nikakvu stipendiju, obavljala sam jako malo studentskih poslova (većinom na crno, tako da ništa nije evidentirano jer su me isplaćivali na ruke), a studiram izvan mjesta prebivališta - izvadak iz porezne će mi ići u korist.

Zanima me mislite li da oni mogu pokrenuti neki postupak da se to istraži i ne dati mi tih 200 eura ili će samo utvrditi da su primanja ispod 2100 mjesečno i dati mi tih 200 eura mjesečno.

Sigurno će im biti sumnjivo (iz Osijeka sam, a studiram u Zagrebu) da ispada da sama živim i nemam nikakvih primanja.

Hvala unaprijed na odgovorima.

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Iskreno, ne treba mi. Roditelji su mi relativno uspješni poduzetnici i nema smisla da to oduzimam nekome komu stvarno treba.