tomiduu objavljeno: 8. siječanj 2018. Dijeli objavljeno: 8. siječanj 2018. Poštovani, Nakon završenog drugostupanjskog spora sa VIPNETOM pokrenuo sam postupak pred HAKOMom u 05.2017. Prema zakonu o elektroničkim komunikacijama, članak 51.stavak 7. propisan je rok za odgovor od 4 mjeseca. U 10.2017. od HAKOMa dobivam zahtjev za dodatnim objašnjenjem svog prvotnog zahtjeva na što odgovaram u roku od 8 dana kako je traženo pri čemu tražim i očitovanje HAKOMa glede kršenja roka za odgovor od 4 mjeseca. Danas, 08.01.2018. dobio sam odgovor od HAKOMa koji uključuje i: "Međutim HAKOM pojašnjava kako se u ovom slučaju radi o instruktivnom (monitornom) roku, odnosno roku koji je predviđen radi požurivanja poduzimanja neke radnje, a koja se može obaviti i nakon isteka navedenog roka." I to je očitovanje HAKOMa glede kršenja zakonom propisanog roka od 4 mjeseca za odgovor. Može li objašnjenje što je to instruktivan rok? Da li je HAKOM u pravu? Tom Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
G-man odgovoreno: 16. siječanj 2018. Dijeli odgovoreno: 16. siječanj 2018. Instruktivan rok u ovom konkretnom slučaju, pojednostavljeno, znači rok u kojem bi nadležno tijelo trebalo reagirati, međutim ukoliko to ne učini, nema sankcija po to tijelo niti sam postupak koji je u tijeku. Zakonski su u pravu, i nije da ih branim, ali ljudi se bore s doslovce tisućama zahtjeva, a resursi su minimalni. Vama ne znači nešto, ali tek toliko da vidite da ima i druga strana priče. felixx 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.