pitam_se objavljeno: 28. travanj 2018. Dijeli objavljeno: 28. travanj 2018. Štovani, u prilogu sam naveo nepravilnosti u poslovanju teleoperatera te ih mozda mozete koristiti kao moguće razloge za pobijanje ovrsnog prijedloga. Nisam pravnik, ali se nadam da bi se neki od navedenih nepravilnosti u poslovanjima operatera mogao iskoristiti u žalbi na ovrhu. Pri tome prvenstveno bih se osvrnuo na tocku 3. Nepropisna uporaba mjerne jedinice od 1 minute. Smatram da bi provodjenje ovrhe u tom slucaju mozda podlijegalo u pogrešnu primjenu materijalnog prava. Evo zanimljivih linkova sa slicnim razmisljanjima: https://net.hr/danas/hrvatska/ovako-nas-potkradaju-sva-tri-teleoperatera-u-hrvatskoj-zaraduju-milijune-dodatnom-naplatom-na-bonove-za-koju-vecina-ne-zna/ http://www.narodni-list.hr/posts/99915001 Sad sam se sjetio npr. slucaja iz Italije. Tamo sam od operatera 3M uzeo karticu. Nakon 5 godina sam ponovno posjetio Italiju i stavio karticu na kojoj je prije 5 godina ostalo 10 eura. Bez problema sam koristio tih 10 eura. Kod nas vam punjenje bonovima vrijedi 3 mjeseca sto je smijesno i na mala vrata vas stavlja u "kvartalnu pretplatu". Ako nesto od ovoga nekome pomogne nitko sretniji od mene. Lijep pozdrav svima. Nepravilnosti_teleoperateri.txt Ruby_Danderfluff 1 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 28. travanj 2018. Dijeli odgovoreno: 28. travanj 2018. prije 4 sati , pitam_se je napisao: Štovani, u prilogu sam naveo nepravilnosti u poslovanju teleoperatera te ih mozda mozete koristiti kao moguće razloge za pobijanje ovrsnog prijedloga. Nisam pravnik, ali se nadam da bi se neki od navedenih nepravilnosti u poslovanjima operatera mogao iskoristiti u žalbi na ovrhu. Još uvijek i Vi možete ove razloge iskoristiti u odnosu na izdano rješenje o ovrsi ako podnesete tzv. žalbu nakon proteka roka. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
pitam_se odgovoreno: 2. svibanj 2018. Autor Dijeli odgovoreno: 2. svibanj 2018. Htio bih se dodatno referirati na temu bonova. Bonovi su pre-paid usluga. Znaci platis unaprijed i onda koristis kada ti to hoces. Medjutim provideri te teraju da to potrosis u 3 mjeseca. Analogijom dolazim do automobila i punjenja goriva na benzinskoj crpki. Platim gorivo unaprijed i vozim kad hocu i koliko hocu tj. dok ne potrosim. Medjutim zamislite sada da sam (kao u slucaju bonova) limitiran nekim rokom i moram potrositi gorivo ili nadoplatiti novu turu (paket) goriva. Medjutim to punjenje/praznjenje automobila/telefona nije jednako regulirano. Znaci da su telekomi u povlastenom polozaju na trzistu i dopusteno im je nesto sto ne bi trebalo. Zar onaj tko je unaprijed platio uslugu ne moze koristiti svoje kune kad on zeli i dok ih ne potrosi kao u slucaju punjenja automobila? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Wanksta odgovoreno: 3. svibanj 2018. Dijeli odgovoreno: 3. svibanj 2018. prije 9 sati , pitam_se je napisao: te teraju da to potrosis u 3 mjeseca. S nečim što se plati bi trebao raspolagati po svojim potrebama. Slažem se. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.