Jump to content
eddie12345

Upitne obveze iz menađerskog ugovora - radno vrijeme

Preporučene objave

Poštovani, 

Radi se o menađerskom ugovoru u kojemu je navedeno da je radno vrijeme 40 sati tjedno.

U istom ugovoru je navedeno da se radnik mora pridržavati svim propisima koji su propisani internim pravilnikom koji je okarakteriziran kao poslovna tajna. U navedenom pravilniku propisano je radno vrijeme od 54 sati tjedno.

Mene interesira da li postoji pravni temelj  da se sudskim putem potražuje isplata razlike odrađenih sati odnosno za 14 sati tjedno?

Hvala Vam

Uređeno od eddie12345
Link to post
Podijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

If you have an account Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.




×
×
  • Napravi novi...