lorena2705 objavljeno: 30. listopad 2018. Dijeli objavljeno: 30. listopad 2018. Dana 12.11.2017. potpisala sam ugovor sa T-com-om gospođa koja je izradila ugovor rekla je da će uređaj mjesečno koštati 35 kn međutim na računu je došlo da uređaj košta 105 kn. Ok, prešla sam preko toga je nisam detaljno pročitala ugovor. Nadalje prije dva tjedna mi je najednom mobitel prestao raditi, a pošto je pod garancijom odnjela sam ga na servis gdje su napisali citiram "Na uređaju načinjena totalna šteta. Uređaj iz tehničkih razloga ne možemo popraviti i jamčiti za njegovu ispravnost. Uočena su oštećenja na matičnoj ploči uzrokovana vlagom." Ja sam sigurna da mobitel nije bio u doticaju s vlagom te molim pravni savjet mogu li raskinuti ugovor bez naknade ili zatražiti ponovni servis. Unaprijed hvala na odgovoru. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 30. listopad 2018. Dijeli odgovoreno: 30. listopad 2018. Mislim da sve ovisi o tome je li do štete na uređaju došlo Vašom krivnjom, a to bi trebali utvrditi vještaci računalne, odnosno elektrotehničke struke. No trošak vještačenja biste trebali predujmiti, nažalost Vi, pa je pitanje isplati li Vam se to uopće. Osim ako na internetu pronađete da taj mobitel ima neke česte greške i kod drugih korisnika... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.