PointBlank objavljeno: 1. veljača 2019. Dijeli objavljeno: 1. veljača 2019. Pozdrav Prije dva dana Zaba mi je samoinicijativno ugasila Internet bankarstvo za moj zaštićeni račun. Interesira me imam li pravo žaliti se na tu odluku ili oni mogu raditi što žele? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 2. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2019. To bi trebalo provjeriti u njihovim uvjetima korištenja na koje si pristao prilikom aktivacije usluge. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
PointBlank odgovoreno: 2. veljača 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2019. Provjerio sam na FINA-i, oni tvrde da mi nemaju pravo to otkazati, kamoli bez prethodne obavijest. Znači, ja ne tražim nikakve bankarske usluge tipa plaćanje računa već čisto da imam mogućnost provjeriti kada mi je sjela plaća, koliko mi je novca otpalo na ovrhu. Jučer sam bio u poslovnici banke i žena nazove neki broj službe za korisnike koji sam i ja zvao, i tamo im kažu da sam ja odjednom, nakon dvije godine izgubio svako pravo na tu opciju. Znači, kao iz vedra neba. I sad opet zovem taj broj i čovjek mi kaže "mi vam tu ne možemo donositi te odluke, javite se u poslovnicu". To je samo po sebi nevjerojatno, a pogotovo da ta žena mora zvati službu za korisnike građana umjesto da provjeri tamo od dostupnog osoblja, šefa ili nekog trećeg. Čitao sam iskustva ljudi sa ZABA-om, neki koji su ovršeni imali su velikih problema jer im je banka bez ikakvog razloga odbila isplaćivati novac sa zaštićenog računa što je naravno protuzakonito. Mislim, nevjerojatne stvari se ovdje događaju. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
PointBlank odgovoreno: 2. veljača 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2019. A pogledajte što piše na njihovoj službenoj stranici. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 2. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2019. prije 7 sati , PointBlank je napisao: i tamo im kažu da sam ja odjednom, nakon dvije godine izgubio svako pravo na tu opciju. Pogledajte uvjete korištenja koje ste Vi potpisali kada ste pristali na ovu njihovu uslugu, mora biti nekakva osnova temeljem koje su ovako postupili. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
PointBlank odgovoreno: 2. veljača 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 2. veljača 2019. Pregledao sam uvjete, nije specificirano što se događa u ovakvim situacijama. Međutim, čak i da jest, smiješno je da, kako je rekla žena u banci, oni meni ukinu tu opciju a reklamiraju je na svojoj stranici kao nešto dostupno svim blokiranim osobama. Isto tako, žena u banci nakon razgovora s operaterom kaže mi jedno, a čovjek kojeg sam jutros dobio na telefonu kaže drugačije. Da ne spominjem kako je upravo ridikulozno da žena u banci, kako bi saznala tehničke aspekte računa mora zvati službu za korisnike građana. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
drot13 odgovoreno: 3. veljača 2019. Dijeli odgovoreno: 3. veljača 2019. Od usmene komunikacije nema neke koristi, pa im pošalji mail da vidiš što će ti odgovoriti. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.