dajana objavljeno: 12. ožujak 2011. Dijeli objavljeno: 12. ožujak 2011. pozdrav, zanima me kako građanin može ostvariti prigovor na ponašanje državnog djelatnika? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
rubens odgovoreno: 12. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 12. ožujak 2011. Tako da ga podnese i po mogućnosti obrazloži. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dajana odgovoreno: 12. ožujak 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 12. ožujak 2011. to znam, podnijeti dopis u pisanoj formi i kratki opis... zalila sam se ravnateljici telefonski, a podnijeti cu i resornome ministarstvu... za koliko mogu ocekivati odgovor? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ude odgovoreno: 12. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 12. ožujak 2011. Poštovana ! Možete napisati dopis nadležnom organu ,osnivaču tog organizacionog dijela , te na znanje ministarstvu pri čemu iznosite samo istinu,smireno bez ljutnje ili upotrebe riječi koje bi mogle predstavljati uvredu ili klevetu , radi koje bi Vas prijavljena osoba mogla goniti privatnom tužbom za klevetu ili uvredu .Dakle bez ljutnje iznijeti svoje viđenje postupka ,te zahtjevati intervenciju nadležnih u cilju zaštite svojih prava i radi spriječavanja dotične osobe da Vas dovodi u ponižavajući položaj . Pozdrav ! Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dajana odgovoreno: 14. ožujak 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 14. ožujak 2011. pozdrav, dobila sam odgovor od podrucne ispostave, u kojem pisu da se ispricavaju za neugodnost koju sam dozivjela i da se djelatnica ispricava i da je ozbiljno upozorena na ponasanje prema građanima, i da su moj prigovor poslali u direkciju zajedno sa njenom pismenom izjavom.... zanima me da li mogu ocekivati drukciju reakciju direkcije, i da li ce mi se i oni pismeno ocitovati o tome, i zasto nisam dobila njenu pismenu izjavu koju je stavila na moj prigovor? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
ninanana odgovoreno: 17. ožujak 2011. Dijeli odgovoreno: 17. ožujak 2011. Oprostite, ali što biste Vi htjeli? Da žena dođe i baci Vam se pred noge? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
dajana odgovoreno: 21. ožujak 2011. Autor Dijeli odgovoreno: 21. ožujak 2011. ninanana je napisao: Oprostite, ali što biste Vi htjeli? Da žena dođe i baci Vam se pred noge? vidim da ste i Vi državni službenik, stoga je Vaš komentar i primjeren. došla sam po STRUČNU POMOĆ, a ukoliko ste se već osjetili prozvani onda ste barem mogli ostaviti i kompetentan odgovor, a ne PONIŽAVATI...no dobro... ovakvi komentari mi nisu prijeko potrebni, pozabavite se svojim pitanjima i temama koja postavljate ovdje, i koja bih također mogla slično komentirati, ali ste i Vi pretpostavljam došli po stručnu pomoć a ne po slične komentare koje Vi ostavljate meni... nadalje, ne očekujem bacanje pred noge, nego da me se verbalno ne ponižava, ona je priznajem za razliku od Vas otišla puno dalje sa svojim rječnikom... nadležne institucije su reagirale... nadam se da će i drugi građani slijediti moj primjer... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Mihaela Ella Švast odgovoreno: 22. rujan 2014. Dijeli odgovoreno: 22. rujan 2014. poštovani--htjela bi podnjeti pritužbu za nemar i bezobrazno ponašanje djelatnika porezne uprave....gdje to mogu učiniti----s obzirom da sam dobila opomenu za doprinose nakon što sam preselila obrt iz Rovinja u Rijeku čiji sam sad suvlasnik ..a dotični mi u cjelih 8mj.nisu poslali nikakvo rješenje za plaćanje mojih doprinosa a ja sam iste plaćala paušalno i ostatak novca puštala sa strane za to --sad sam dobila opomenu sa kamatama i odmah iza nje ovrhu ..a nije prošao rok od 8dana---ja sam podmirila sve prije tog roka..i odnjela uplatnice u poreznu ..s tim sa dam već bila tamo i kad sam primila opomenu i rekla da ću platiti ..oni su svejedno poslali ovrhu i to na netočan iznos...-kulturno sam objasnila gospođi da je sve plaćeno --međutim ona mi nije ni dopustila da završim rečenicu nego se demonstrativno počela izderavati na mene ..da to nije plaćeno ..da tu su još kamate ,ovo ..ono...ja sam rekla da da mi ni ne zvole da platim dug u roku jer nije prošlo ni 8dana od opomene..ona i dalje po svome ..da ona ništa ne zna i ttd...pa recite vi meni šta oni rade ..dali je to ljudski i normalno...meni se ovo sve već gadi ..i mislim da takvi službenici moraju odgovarati za svoje neprofesionalno ponašanje --molim vas savjet...hvala Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
KronicnaStranka odgovoreno: 22. rujan 2014. Dijeli odgovoreno: 22. rujan 2014. Susretljivost, stručnost i profesionalnost hrvatskih činovnika je već odavno opjevana, a u tom opusu porezni činovnici imaju poseban status. Iako, budimo pošteni, većina ih je možda nedovoljno stručna ali ipak korektna (barem po m ojem iskustvu), samo što 100 dobrih ne može popraviti što jedan može pokvariti. Dakle, možete glavom kroz zid ili se prilagoditi. Ako nije doista hitno i nema posebnih razloga za to, s činovnicima se ne komunicira usmeno već isključivo pismeno. Osim što za svoje izjave, pa i pogrešne upute kojima vam mogu nanijeti i veliku štetu, uopće ne odgovaraju (već i zato što ne možete dokazati što je rečeno), neodlaskom njima štedite i vrijeme i živce. Dakle, sve lijepo pismenim putem, s dokazima, po mogućnosti osobno urudžbirati i pažljivo svu dokumentaciju čuvati. Nakon što je ovrha jednom pokrenuta, usmenim objašnjavanjem ne možete postići baš ništa. Na opomenu se možete pismeno očitovati, na prijedlog za ovrhu možete izjaviti prigovor, i dalje redovnim postupkom. Ako dokažete da nisu u pravu, možete zahtijevati troškove, povrat preplaćenog (s lijepim zateznim kamatama) itd. I usput znate da vam slijedećih nekoliko godina, dok postupak bude trajao, neće biti dosadno, imat ćete novi "hobi". Možete se i pritužiti na ponašanje činovnika, ali bezobrazluk nećete moći dokazati, a pogrešno postupanje isto tako sve dok u odgovarajućem postupku ne dokažete da ste bili u pravu. Istina. takvi činovnici ii jesu bezobrazni jer računaju na to da nitko neće tražiti njihovu odgovornost, pa je pisanje pritužbe općedruštveno korisna stvar, da se više stranaka buni, stvari bi se ipak morale popraviti. Ali u vašem konkretnom problemu vam neće pomoći. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
khushfehmi045 odgovoreno: 4. prosinac 2014. Dijeli odgovoreno: 4. prosinac 2014. U kojem pisu da se ispricavaju za neugodnost koju sam dozivjela i da se djelatnica ispricava i da je ozbiljno upozorena na ponasanje prema građanima, i da su moj prigovor poslali u direkciju zajedno sa njenom pismenom izjavom....?? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.