Immortalis22 objavljeno: 21. studeni 2019. Dijeli objavljeno: 21. studeni 2019. Poštovanje, neznam uopce dali ova tema pripada na ovom forumu, vjerojatno ne, ali nisam znao gdje da objavim. evo ovako 06.11.2019 naručio sam paket preko ekupi, došao mi je 07.11.2019, nakon toga 18.11.2019 mi dolazi mail od korisničke podrške Ekupi koji glasi “ poštovani zaprimili smo obavijest od dostavne službe kako paket koji ste naručili kod nas nije moguće locirati, shodno gore navedenom šaljemo vam novi proizvod” to ja nisam ni vidio do danas kad mi je došla poruka na mobitel da će mi danas dostaviti taj paket. paket je uredno dostavljen... moralno znam da nije u redu da zadrzim i jedan i drugi paket, ali dali ja mogu zadržati oba paketa bez da odgovaram kazeneno za to? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 21. studeni 2019. Dijeli odgovoreno: 21. studeni 2019. Nemojte se s tim igrati...ukoliko ste podmirili vrijednost samo jednog paketa, tada im to javite i vratite pošiljku. Dostavna služba će pronaći potvrdu o izvršenju primitka oba paketa u Vaše ruke i onda ste u problemima. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Immortalis22 odgovoreno: 21. studeni 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 21. studeni 2019. Ali ni jedna ni druga pošiljka nije potpisana kako mogu dokazati da su je meni uručili?? mislim vratit ću samo mi je prečudna situacija i malo neuobičajena... Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 22. studeni 2019. Dijeli odgovoreno: 22. studeni 2019. Na koji način ste onda preuzeli te pakete? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Immortalis22 odgovoreno: 22. studeni 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 22. studeni 2019. Dostavljač iz HP mi je uručio paket, bez potpisa i bez ikakvog računa, samo kutija i tjt. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Borbena7 odgovoreno: 23. studeni 2019. Dijeli odgovoreno: 23. studeni 2019. prije 23 sati , Immortalis22 je napisao: Dostavljač iz HP mi je uručio paket, bez potpisa i bez ikakvog računa, samo kutija i tjt. Onda je on nekako pribilježio da Vam je dostavu izvršio. Jer da nema baš nikakve evidencije, pa gdje bi završila dostavna služba, svi bi tvrdili da nikada ništa nisu zaprimili. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Immortalis22 odgovoreno: 28. studeni 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 28. studeni 2019. (uređeno) Ali kako da dostavna služba dokaže da su mi uručili paket ako je dostavna služba sama dojavila njima da je taj isti izgubljen i da će im oni nadoknadit štetu? uređeno: 28. studeni 2019. od Immortalis22 Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Ruby_Danderfluff odgovoreno: 29. studeni 2019. Dijeli odgovoreno: 29. studeni 2019. Jeste li prstom potpisali nešto na nekom elektronskom uređaju? Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Immortalis22 odgovoreno: 29. studeni 2019. Autor Dijeli odgovoreno: 29. studeni 2019. Ma ništa, uzeo kutiju i ušao u kuću i to je to. mislim da je došlo do greške njihove i sad niti nemaju moj potpis da sam preuzeo niti mogu njima vratiti proizvod i onda su oni kao dostavna služba obavijestili njih da je pošiljka jednostavno izgubljena i to je to. nemam nikakvo drugo objašnjenje, naposlijetku hrvatska pošta je dostavljac tako da mi nije ništa čudno da rade takve propuste. Citiraj Link to comment Dijeli na drugim stranicama Više opcija dijeljenja...
Preporučene objave
Uključi se u diskusiju
Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.