Jump to content

Parfemi U Metro-u


anonimno

Preporučene objave

Juce sam u Metrou htio kupiti parfem a kako se radi o skupim parfemima na posebno izdvojenom odjelu (Metro,Split) trazio sam po policama uzorak ali ga NEMAJU.

Kako sam nekad kao student radio na proizvodnji parfema znam da tvornice salju pakiranja po 10 kom a svaki deseti je gratis i vidljivo je oznacen i namjenjen prvenstveno kupcima da isprobavaju.

Znaci Metro dobije uzorak ali ga ne ostavlja na policama za potencijalne kupce nego ga uzima sebi. Cista pljacka dobavljaca i kupaca jer zakidaju prava kupaca i dobavljacu umanjuju promet (zbog nemogucnosti isprobavanja otisao sam na drugo mjesto).

Ostale jeftine "brlje"u Metro-u imaju uzorke.

 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Ne razumijem. Zašto bi morali poslati ? Možda to ima u nekim internim Zakonima pojedinih tvrtki, iako niti ja ne vidim razlog zašto bi netko kupio parfem ako ne može taj parfem omirisati-isprobati? Uostalom ja takve stvari kupujem u trgovinama koje su za to da tako kažem "specijalizirane" pa je tu teško pogriješiti.

:-?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

koja frka..

nema, pa što onda?

uzeo poslovođa, uzeli zaposlenici, tako svejedno..

i neka su uzeli, po meni s pravom..

koliku placu dobiju, za nju si ne mogu ni tester priuštiti (kupiti) i ovo im dobro dođe..

 

tko želi pravi miris, zna i koliko košta, i isto tako zna gdje će ga kupiti, pa ide tamo...i onda si ga može prije kupnje i isprobati..i još mu miris lijepo zapakuju, prigodno ili po želji.. to je onda pravi poklon..

 

(i nemoj samo sada početi sa onim ..zbog takvih trgovaca nikada nećemo na zapad, mi smo balkan i te fore...bla, bla, bla..)

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama