Jump to content

Rok za odgovor na prigovor rada tima obiteljske medicine


NutCoco

Preporučene objave

Nezadovoljan radom zamjenskog tima obiteljske medicine (moja liječnica je bila na godišnjem odmoru) poslao sam 4. kolovoza prigovor mailom na razne adrese, između ostalog i ravnateljstvu DZZ Centar i Ministarsvu zdravstva.

Ravnateljstvo je odgovorilo mailom 6. kolovoza - "zaprimljeni prigovor dostavljen je nadležnim službama Doma zdravlja Zagreb – Centar na postupanje".

Ministarstvo 10. kolovoza prosljeđuje moj mail ravnateljstvu DZZ Centar uz sljedeću poruku:"Ministarstvo zdravstva zaprimilo je predstavku gosp. Xxxx Yyyyy, vezano za poteškoće u ostvarivanju prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja u djelatnosti obiteljske (opće) medicine.
Slijedom navedenoga, a uvažavajući Vašu nadležnost u predmetnoj stvari, predstavku gosp. Yyyyy prosljeđujemo na daljnje postupanje te Vas molimo da odgovor uputite izravno gosp. Yyyyy, a ovom Ministarstvu na znanje."
Ravnateljstvo isti dan ponovo odgovara istom rečenicom - "zaprimljeni prigovor dostavljen je nadležnim službama Doma zdravlja Zagreb – Centar na postupanje".

Ministarstvo 11. kolovoza šalje meni mail u kojem piše "Dostavljamo obavijest o postupanju temeljem Vašeg podneska." i u prilogu dokument od 10. kolovoza koji su poslali DZZ Centar s klasom, urudžbenim brojem i tekstom sličnim kao gore.

U kojem roku trebam dobiti odgovor? Do danas nisam ništa dobio.

Na nekoliko mjesta, druge zdravstvene institicije, našao sam da se odgovor treba poslati u roku 8 dana, ako u tom roku nije moguće odgovoriti tužitelj se pismeno obavještava da je pritužba u fazi rješavanja i da će odgovor uslijediti u roku daljnjih 15 radnih dana, uz obrazloženje razloga kašnjenja.

uređeno: od NutCoco
Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Nemojte čekati, šaljite pritužbu Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata županije kojoj pripadate, a onda su Vas oni u roku od 15 dana dužni obavijestiti o poduzetim radnjama. Navedite i da ste uputili prigovor na način koji ste naveli, međutim da odgovor do slanja te pritužbe niste dočekali.


 

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Pošaljite, a ako ne dobijete baš nikakav odgovor za 15-ak dana, onda šaljite Povjerenstvu za promicanje i zaštitu prava pacijenata Ministarstva zdravstva, a pritužba se može podnesti pismeno ili usmeno (telefonski) na:

Povjerenstvo za promicanje i zaštitu prava pacijenata Ministarstva zdravstva
Ksaver 200a, 10000 Zagreb
Tel: +385 1 4607 531
E-adresa: pitajtenas@miz.hr

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija